Sangos Sprite Galleri og Shop
4 deltagere
Side 1 af 2
Side 1 af 2 • 1, 2
Sangos Sprite Galleri og Shop
Tja nu er der så mange andre der udstiller deres sprites. Så ville jeg da også lige xP
Nyeste:
Ældste:
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg kunne godt tænke mig at tjene lidt ekstra Pokechicks, så nu vil jeg tage imod bestillinger ^^ Her er priserne. Hvis folk finder dem uretfærdige, så kom med forslag til ændringer.
Jeg har ret til at sige nej til en bestilling hvis jeg ikke tror jeg vil være i stand til at lave den!
Recolour - Noget jeg lavede kronisk på et tidspunkt med is farver. Er let.
Intet billed lige nu - 20 PC
Mix - Prisen kan ændres lidt hvis jeg synes at mix'et er svært.
= 30-40 PC
Kentaur-Mix - Jeg mixer en træner efter jeres valg med Rapidash, og ændrer farverne efter valg. Ikke så svært.
= 25-30 PC
Trainer Sprite - Er lidt svære at lave alt efter hvor detaljeret de skal være.
= 40 PC og op
Fullbody Træner ((KUN ANIMERET MENNESKER))- Er meget svære at lave, og kræver meget tid.
60 PC og op
Træner Icon ((KUN ANIMERET MENNESKER))- Ligeledes også meget tidskrævende.
50 PC og op
Alle sprites der er brugt er copyright (c) Nintendo!
Nyeste:
Ældste:
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg kunne godt tænke mig at tjene lidt ekstra Pokechicks, så nu vil jeg tage imod bestillinger ^^ Her er priserne. Hvis folk finder dem uretfærdige, så kom med forslag til ændringer.
Jeg har ret til at sige nej til en bestilling hvis jeg ikke tror jeg vil være i stand til at lave den!
Recolour - Noget jeg lavede kronisk på et tidspunkt med is farver. Er let.
Intet billed lige nu - 20 PC
Mix - Prisen kan ændres lidt hvis jeg synes at mix'et er svært.
= 30-40 PC
Kentaur-Mix - Jeg mixer en træner efter jeres valg med Rapidash, og ændrer farverne efter valg. Ikke så svært.
= 25-30 PC
Trainer Sprite - Er lidt svære at lave alt efter hvor detaljeret de skal være.
= 40 PC og op
Fullbody Træner ((KUN ANIMERET MENNESKER))- Er meget svære at lave, og kræver meget tid.
60 PC og op
Træner Icon ((KUN ANIMERET MENNESKER))- Ligeledes også meget tidskrævende.
50 PC og op
Alle sprites der er brugt er copyright (c) Nintendo!
Sidst rettet af Sango Ons Jul 01, 2009 3:39 pm, rettet i alt 2 gange
Sv: Sangos Sprite Galleri og Shop
hvorfor er der pote og ring om spritene nede i siderne det forstår jeg slet ikke ved de ældste.
dragonforce- Arena leder
- Antal indlæg : 259
Ynglings Farve : rød
Det er fordi jeg udstillede de ældste af dem på Det Danske Pokemon Forum, og der brugte alle små signaturer på deres sprites. Sådan noget som copyright, og derfor lavede jeg de små poter som mit "signature", for at vise at jeg havde lavet de sprites, men efter at Det Danske Pokemon Forum blev nedlagt, har jeg ikke sat det på mine nyeste.
nå ok det vidste jeg ikke men kan godt lide de personer du har lavet de er meget virkelige og du har virkelig fået fat i det med at tegne personer op
dragonforce- Arena leder
Tusind tak <3 Jeg kan godt lide at lave sprites med mine tre "pokemon søstre", som jeg kalder dem. Har bare ikke fået lavet et Avatar og en Fullbody-sprite med den yngste af dem endnu xP
man kan vel ikke købe de sprite du laver?
dragonforce- Arena leder
Rigtig flotte sprites, dem har du virkelig brugt tid på. Kan godt lide din fremgangsmåde. Da du ikke spriter som andre ved at f.eks. bare putte dele på en sprite også recole den. Næ nej du sratcher de klassiske træk og det er sådan en rigtig sprite skal se ud. Du kan virkelig godt finde ud af at sprite.
U-D: Wow, mange tak =D
Dragon: Nej, de er ikke til salg xD Men har overvejet også at lave mit galleri til en shop, og måske tjene lidt ekstra PC.
Dragon: Nej, de er ikke til salg xD Men har overvejet også at lave mit galleri til en shop, og måske tjene lidt ekstra PC.
ok fordi der er nogle jeg gad godt at købe
dragonforce- Arena leder
Hmmm så tror jeg at jeg vil prøve at lave en pris på de forskellige ting ^^
Nårhe jo jeg havde lige lidt mere at sige. Du skal huske at passe på at lade være med at give dem for mange klassiske træk. Da det ellers kan komme til at ligne en Repose/Stance Swamp (f.eks. din Rapidash mix Girafarig (staves)).
Det var også meningen at Girafarig skulle være repose med Rapidash xD
Jeg vil gerne bestille en Fullbody Trainer af mit Avatar. Du kan få omkring 1000 PC hvis den bliver god!
Soul: Wow, jeg vil straks gå igang =D! Det kommer nok til at tage nogen timer ^^"
Kan du prøve at beskrive din træners tøj, da jeg finder det lidt svært at se nogen af detaljerne.
Kan du prøve at beskrive din træners tøj, da jeg finder det lidt svært at se nogen af detaljerne.
Altså, han har en sort væst på, med lynlås i midten, han har mørkeblåt hår, som stikker lidt ud til højre, han er en smule brun, og har et mørkeblåt bælte på. Han har også sorte bukser og sko. Han har en hvid kæde på det ene bukseben. Han har også en halskæde med en mørke-agtig lilla diamant i. Hvis du har Giffy, så behøver der ikke at være nogen baggrund.
Hvorfor siger du ikke bare at han er ligesom din Avatar, da du har beskrevet ham fuldstændigt ens. XD
Fordi jeg stort set kun kunne se hans ryg, og spriten jeg skal lave kommer til at være i front perskektiv, så ville gerne have en hel beskrivelse af ham xD
Han har sådan set beskrevet det samme som jeg ville have haft gjordt før. Så for min skyld har det ikke gjordt nogen forskel. Men whatever folk har deres meninger. XD
jeg har 2 bestillinger.
1.kan du lave et avatra billed ud af sangeren for dragonforce.
2. kan du lave en fullbody udgave af forsangeren af dragonforce.
håber de bliver god.
1.kan du lave et avatra billed ud af sangeren for dragonforce.
2. kan du lave en fullbody udgave af forsangeren af dragonforce.
håber de bliver god.
dragonforce- Arena leder
Dragonforce: Desværre, men jeg vil ikke lave sprites af rigtige mennesker. Vil kun gøre det af animerede personer. Desværre.
nå ok
kan du så lave et avatar billed af registeel og lav en fullbody billed af registeel efter.
håber de bliver gode.
kan du så lave et avatar billed af registeel og lav en fullbody billed af registeel efter.
håber de bliver gode.
dragonforce- Arena leder
Jeg laver heller ikke iconer og fullbody af pokemoner ^^" Kun trænere. Måske skulle jeg skrive det.
ja det må du gerne.
okay så bestiller jeg det her.
avatar billed af rivalens far i platinum og fullbody version af ham.
håber de bliver gode.
okay så bestiller jeg det her.
avatar billed af rivalens far i platinum og fullbody version af ham.
håber de bliver gode.
Sidst rettet af dragonforce Ons Jul 01, 2009 5:16 pm, rettet 1 gang
dragonforce- Arena leder
Fra hvilken region er han/hun? Og kan ikke så godt lave et avatar af ham/hende, fordi jeg jo bruger dem fra Pokesho, og så har han/hun sikkert sit eget avatar. Men kan godt lave fullbody.
Så er den færdig, Soul:
Er ikke så vant til at lave drenge ^^" Hvis der er noget du vil have ændret, så skal jeg nok prøve at ændre det.
Så er den færdig, Soul:
Er ikke så vant til at lave drenge ^^" Hvis der er noget du vil have ændret, så skal jeg nok prøve at ændre det.
UUuuh den er da mega nice! Men, SÅ tykke ben troede jeg nu ikke han havde xD Og prøv at gøre sorte bukser lidt mere sorte, næste gang du skal lave sorte bukser^^ Du får dem nu^^
Side 1 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» Uknown-Data's Sprite Galleri
» GT's shop og galleri!
» dragofonforce sprite shop gratis
» alles galleri
» sprite konkurrence
» GT's shop og galleri!
» dragofonforce sprite shop gratis
» alles galleri
» sprite konkurrence
Side 1 af 2