Pokemon Rpg

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Pokemon Rpg
Pokemon Rpg
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

hvad er det pinligste der er sket for dig?

3 deltagere

Go down

hvad er det pinligste der er sket for dig? Empty hvad er det pinligste der er sket for dig?

Indlæg  dragonforce Lør Jun 27, 2009 10:35 pm

hvad er det pinligste der er sket for dig?
sådan lyder det hvad var jeres pinligste øjeblik i jeres liv.
mit var at til sidste skoledag var jeg ved at tabe til en af mine klassekammerater i en wireless kamp hvor jeg brugte darkrai og rayquaza mod hans:
staraptor
giratina (land form)
infernape
machamp
rhyperior
luxraymange der sagde nu dør din rayquaza til hans luxray (double battle) men jeg overlevede igen men det var stadig pinligt.

der var
dragonforce
dragonforce
Arena leder
Arena leder

Antal indlæg : 259
Ynglings Farve : rød

Tilbage til toppen Go down

hvad er det pinligste der er sket for dig? Empty Sv: hvad er det pinligste der er sket for dig?

Indlæg  Sango Lør Jun 27, 2009 10:43 pm

Uuuuuha mine veninder og jeg har lavet mange pinlige og sjove ting sammen. Hmm lad mig se..

Ude op gymnasiet for omkring et år siden, havde vi fået et frimodul, og sad så ved "bordet" (Bordet hvor os de "upopulære og mærkelige" på gymnasiet sidder i frikvarteret. ((Goth typer, folk der ikke er moderne, og kan lide barnlige ting))) Mine tre veninder og jeg sad så og snakkede om menstruationssmerter (Jaaah kender i nok ikke så meget til XP), og min ene veninde sagde at hun slet ikke fik ondt eller noget som helst når hun fik ægløsning. Så vinkede jeg til en fyr fra bordet der hedder Daniel, og han så kom hen imod os. Min veninde vendte sig så om imod ham (Hun sad med ryggen til) og sagde højt "Jeg kan ikke få ægløsning!!". Hun troede det var en af vores veninder, og vi andre var bare flad af grin bagefter XD Specielt fordi hun godt kan lide Daniel.

Så er der også den dumme ting med gymnasiet at man skal flytte lokale hver gang man skal have en ny time, og der er cirka 200 lokaler XD Så gik jeg engang ud midt i en af timerne får lige at købe noget i cafeteriet, og da jeg så gik tilbage til mit lokale, så åbnede jeg døren, gik ind, og kunne ikke forstå hvorfor der sad en fremmed på min plads. Så kiggede jeg så rundt i lokalet, og så at det slet ikke var min klasse XD Min klasse var i 070, og jeg var gået ind i 071 XD. Jeg skyndte mig så selvfølgelig hurtigt ud, og ind i min egen klasse. Det sker faktisk meget ofte. Under et enkelt modul plejer vi at få "besøg" af tre der ikke er fra vores klasse.
Sango
Sango
Koordinator
Koordinator

RPG Navn : Yue
Antal indlæg : 144
Ynglings Farve : Isblå

http://www.featherwolf-pluma.deviantart.com

hvad er det pinligste der er sket for dig? Empty Sv: hvad er det pinligste der er sket for dig?

Indlæg  dragonforce Lør Jun 27, 2009 10:46 pm

det var godt nok pinligt Sango går ind i den forkerte klasse og uden at opdage det sider du i rummet ved siden af de har jeg aldrig prøvet før og har heler ikke lyst til at prøve det Suicune
dragonforce
dragonforce
Arena leder
Arena leder

Indlæg  Sango Lør Jun 27, 2009 10:53 pm

Det sker tit. Gymnasiet er meget forvirrende i starten når man skal finde de forskellige lokaler. Vi har fra lokale 1 til 72. På stue-etagen. De lokaler bliver mest brugt til fysik, kemi, biologi, matematik, samfundsfag og historie. Så er der "Det boglige hus" som er lidt nyt. Der har vi lokale b1 til b12. Der har vi mest matematik, psykologi, spansk, tysk, engelsk, fransk, oldtidskundskab, dansk og religion. Så er der de nederste lokaler som er 028 til 061. Der har vi mest engelsk, spansk og billedkunst. Så er der musikhuset der har nummer 73 til 100 hvor der er musik og drama, og så er der selvfølgelig de to gymnastiksale. Drengenes sal, og pigernes sal.

Det er meeeeget forvirrende at skulle finde rundt i det hele når man lige starter xD Især fordi lokalerne ikke ligger i rækkefølge af hinanden, så man får et kort i starten. Så det er meget ledt at fare lidt vild en gang imellem XD Det er sket for mange andre i min klasse xD Også fordi hver gang et modul er slut, skal man flytte til et nyt lokale, og vi har ikke faste skemaer. Vi skal hver morgen tjekke inde på noget der hedder ludusweb om hvilke fag vi skal have, hvor vi skal være henne, og om nogen timer er aflyst, eller om vi skal arbejde uden lærer.
Sango
Sango
Koordinator
Koordinator

Indlæg  dragonforce Lør Jun 27, 2009 10:59 pm

uhhha men hvad for en time kom du ind til da du kom ind i den forkerte klasse?
dragonforce
dragonforce
Arena leder
Arena leder

Indlæg  Sango Lør Jun 27, 2009 11:00 pm

Jeg havde samfundsfag i min egen klasse, men i den klasse jeg kom ind i havde de vist biologi XD Vores lærer var kommet for sent til timen, dog ikke for sent nok. Hvis vores lærer ikke ankommer til timen et kvarter efter den er startet, må vi holde frimodul eller tage hjem hvis vi ikke skal have time.
Sango
Sango
Koordinator
Koordinator

Indlæg  dragonforce Lør Jun 27, 2009 11:05 pm

ok men nu holder vi os lige til emnet (synes jeg kom til et forkert spørgsmål) ok er der andre der har pinlige historier?
dragonforce
dragonforce
Arena leder
Arena leder

Indlæg  Larmaru Ons Jul 01, 2009 3:01 pm

jeg har en mega pinlig
da jeg var mindre (mega meget)skulle min storesøster have en tatovering og så lige pludselig råbte jeg bare op
"min mylle klør mor min mylle(sådan talte jeg dengang)klør morr"
Jeg var ikk særlig gammel og forstod intet men nu er jeg flov over det så mega meget pale
Larmaru
Larmaru
Arena leder
Arena leder

RPG Navn : Larmaru
Antal indlæg : 122
Ynglings Farve : GRØN!

http://www.pokemon--rpg.forumotion.net

Indlæg  dragonforce Ons Jul 01, 2009 3:20 pm

hvad betyder mylle frstår ikke hvad det betyder Surprised
dragonforce
dragonforce
Arena leder
Arena leder

Indlæg  Larmaru Ons Jul 01, 2009 3:31 pm

det betydder mølle jeg kunne bare ikke tale den gang så skrev det som jeg sagde det og så kløede jeg mig vildt i møllen den da og der var bare folk der stirrede og Crying or Very sad
Larmaru
Larmaru
Arena leder
Arena leder

RPG Navn : Larmaru
Antal indlæg : 122
Ynglings Farve : GRØN!

http://www.pokemon--rpg.forumotion.net

Indlæg  Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum