hvor skal i hen i ferien
5 deltagere
Pokemon Rpg :: Fri chat :: Fri chat
Side 1 af 1
hvor skal i hen i ferien
her kan i skrive hvor i skal hen i sommerferien.
jeg skal til Italien i nærheden af venezia og det bliver for fedt.
hvor skla i hen?
jeg skal til Italien i nærheden af venezia og det bliver for fedt.
hvor skla i hen?
dragonforce- Arena leder
- Antal indlæg : 259
Ynglings Farve : rød
Sv: hvor skal i hen i ferien
jeg skal kun til sølle sverige hvilket er det længste jeg nogensinde er kommet fra danmark
så skal jeg også lidt rundt i danmark(som til jylland osv.)
og noget mer jeg har glemt sikkert
så skal jeg også lidt rundt i danmark(som til jylland osv.)
og noget mer jeg har glemt sikkert
På et tidspunkt skal jeg til Ungarn i 10 dage. Det bliver sikkert herre nice, bortset fra, at turende til-og-fra tager to dage HVER D:
Jeg skal heldigvis ingen steder. Jeg hader at rejse. Jeg har rejst for meget da jeg var mindre, og har fødselsdag i sommerferien, så vi var ofte aldrig i Danmark på min fødselsdag. Jeg har været i stort set alle lande i Europa, og en del lande i Sydamerika.
Fordi min stedmor er fra Colombia (Det er jeg så også, men min far er dansk), så tager vi cirka én gang om året til Colombia (I Sydamerika) for at besøge min stedmors familie i en måneds tid. Jeg er bange for at flyve, og må tage beroligende piller inden jeg stiger ombord. De tog derned igen i Februar i år, men jeg kunne heldigvis få lov at blive hjemme. Jeg skulle passe vores hund, og kunne ikke forlade gymnasiet i en måned, da jeg så ville blive smidt ud på grund af for meget fravær.
Her i sommerferien kommer min stedmors forældre så her til Danmark og er sommeren over, så vi tager ingen steder =) Bare nederen at alle mine venner så ikke er hjemme hele sommeren.
Fordi min stedmor er fra Colombia (Det er jeg så også, men min far er dansk), så tager vi cirka én gang om året til Colombia (I Sydamerika) for at besøge min stedmors familie i en måneds tid. Jeg er bange for at flyve, og må tage beroligende piller inden jeg stiger ombord. De tog derned igen i Februar i år, men jeg kunne heldigvis få lov at blive hjemme. Jeg skulle passe vores hund, og kunne ikke forlade gymnasiet i en måned, da jeg så ville blive smidt ud på grund af for meget fravær.
Her i sommerferien kommer min stedmors forældre så her til Danmark og er sommeren over, så vi tager ingen steder =) Bare nederen at alle mine venner så ikke er hjemme hele sommeren.
Rejse
Jeg skal ikke rigtit nogle steder hen, måske skal jeg til Københaven men ellers ikke rigtit noget.
lucario- Træner
- RPG Navn : Lucario
Antal indlæg : 30
Ynglings Farve : blå
Pokemon Rpg :: Fri chat :: Fri chat
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum