Pokemon Rpg

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Pokemon Rpg
Pokemon Rpg
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

yndlings/hadefag i skolen

5 deltagere

Go down

yndlings/hadefag i skolen Empty yndlings/hadefag i skolen

Indlæg  Larmaru Ons Jul 01, 2009 3:54 pm

som titlen siger hvad er jeres yndlings/hadefag i skolen
mit yndlings er nok hjemmekunstskab(madlavning) fordi jeg elsker at lave mad og mit hadefag er nok natur/teknik nok mest på grund af en dårlig lærer men også lidt at det er kedeligtpå vores skole vi sidder bare og hører om blablablabla
hvad med jer og husk at begrunde hvorfor

Sidst rettet af Larmaru Ons Jul 01, 2009 3:59 pm, rettet 1 gang
Larmaru
Larmaru
Arena leder
Arena leder

RPG Navn : Larmaru
Antal indlæg : 122
Ynglings Farve : GRØN!

http://www.pokemon--rpg.forumotion.net

Tilbage til toppen Go down

yndlings/hadefag i skolen Empty Sv: yndlings/hadefag i skolen

Indlæg  Uknown-Data Ons Jul 01, 2009 3:56 pm

Skriv også en pointe i det, f.eks. hvorfor er det dit hadfag. Ellers ender dette som et Spam sted. Hvis der ikke kommer en pointe slettes det.
Uknown-Data
Uknown-Data
Elite Four
Elite Four

RPG Navn : Lawrence
Antal indlæg : 193
Ynglings Farve : Skrigende Grøn

https://pokemon-rpg.danskforum.net

Indlæg  dragonforce Ons Jul 01, 2009 5:20 pm

mit ynglings fag er nok idræt og dte er fordi at der for vi lov at bevæge os og have det sjovt.
mit hade fag er helt klart musik og matematik og det er fordi det er der man keder sig mest i timerne og dovner.
dragonforce
dragonforce
Arena leder
Arena leder

Antal indlæg : 259
Ynglings Farve : rød

Indlæg  Sango Man Jul 06, 2009 12:43 pm

Mit yndlings fag er idræt. Fordi det er det eneste jeg sådan set er god til. Elsker at løbe, og alle de ting vi laver til idræt, og så får man ikke lektier for, eller behøver at vide en masse ting om alt muligt ligegyldigt som man alligevel glemmer efter en uge.

Mit hadefag er stort set alt udover idræt. Jeg har været skoletræt i 5 år nu, og prøver nu bare at overleve gymnasiet, få min studentereksamen, og så er jeg færdig med det. Matematik er nok det allerværste. Fatter det ikke, og kan ikke se hvad jeg skal bruge det til senere hen. Hvad opfandt lommeregneren til? Hvor mange mennesker som ikke er matematikkere eller atomfysikere, sidder og laver ligninger og prøver at finde X af et eller andet? Ikke mange, vel?

Fysik er også noget møg. Jeg får aldrig brug for det. Man sidder jo ikke helt nørdet på en restaurant og spørger om man må be om at glas med H2O. Det er da kun hvis man vil uddanne sig inde for det at man får brug for det. I mit tilfælde er det ubrugeligt.

Samfundsfag er også dybt kedeligt. Det interesserer mig ikke hvem der sidder hvor i hvilket parti og er bla bla.

Historie er nogen gange interessant, men det er altså ikke lige alle begivenheder der er brug for at kende til. Jeg kan ikke se hvorfor jeg har behov for at kende alle de konger vi har haft. De er jo døde, og har ingen indflydelse hvad der vil ske for mig i fremtiden alligevel. Er det så ikke bedre at fokusere på fremtiden, i stedet for at dvæle ved fortiden som vi jo alligevel ikke kan gøre noget ved??

Musik er kun sjovt hvis man får lov til at spille på instrumenter, og synge. At sætte sig ned og lære alle de forskellige greb og akkorder er da hamrende uinteressant hvis man ikke vil være noget inde for musik. Jeg kommer sikkert aldrig til at spille i et band eller symfoni orkester anyway. Musikkens historie med alle de gamle kloge gutter der lavede musik er da heller ikke specielt interessante at lytte til.

Dansk er direkte dybt kedeligt. Ja det er godt vi får lært at læse og stave, men alt det der med at kende alle de mærkelige ord for ting man skal bruge til at analysere en tekst eller et digt er da unødvendigt. Hvor mange sætter sig ned med en tekst i avisen, og begynder at analysere teksten for budskab, betydning, relationer, personer etc. Jeg kan ikke se hvad det skulle hjælpe mig at kunne analysere en tekst med alle mulige mærkelige ord.

Sprogfag som engelsk, tysk og spansk er fint, men når vi kommer til det super sjove grammatik, så har man da bare lyst til at løbe væk. Det er nødvendigt hvis man vil lære sproget. Engelsk er måske meget godt, men resten er jo egentlig ligegyldigt. Tysk taler de kun i Tyskland, og mange danskere har klaret sig udmærket uden spansk, og andre sprog. Igen, kun hvis man har behov eller lysten til det.

Billedkunst er også kun sjovt hvis man får lov til at lave noget kunstnerisk. Ikke sidde ned og stirre på et klatmaleri, for at analysere det, og se på farvesammensætning, betydning, linjer i billedet, budskab og alt det der. Igen, hamrende kedeligt. Jeg ser et billed, vurderer om det er pænt eller grimt, og så er den ikke længere.

Hjemmekunstskab har jeg aldrig haft. Jeg gik på en boglig privatskole, og de syntes det var unødvendigt at lære at lave made på en skole hvor man skulle fokusere på uddannelse. Hvis man ville lære at lave mad, så kunne man tage et kursus når man blev ældre, eller lære det derhjemme. Skolen var skabt til faglige fag, og de ville hellere bruge tid på at lære os "vigtigere ting", men det har så ført til at jeg næsten er 18 år, og ikke kan stege en bøf. Måtte ringe til min mor da jeg var 16 for at spørge hvor længe man skulle koge et æg. Jeg kan ikke lave mad, og det er jeg ret sur over, bare fordi jeg gik på en boglig skole.

Kort sagt = Jeg hader skole, og synes kun man skulle have fag man rent faktisk ville få brug for senere, alt efter hvad man ville være noget inden for.
Sango
Sango
Koordinator
Koordinator

RPG Navn : Yue
Antal indlæg : 144
Ynglings Farve : Isblå

http://www.featherwolf-pluma.deviantart.com

yndlings/hadefag i skolen Empty yndlings/hadefag i skolen

Indlæg  lucario Tirs Jul 07, 2009 1:31 am

Mine yndlings fager er også idræt, jeg synes idræt laver man alt mudlig sjovt og mit andet er nok matematik, jeg synes i matematik læder man meget og det er og så sjovt, mit hadefag er nok hjemkunskab jeg synes det er vil kedligt.
lucario
lucario
Træner
Træner

RPG Navn : Lucario
Antal indlæg : 30
Ynglings Farve : blå

Indlæg  Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold