Michael Jackson
2 deltagere
Side 1 af 1
Michael Jackson
Dette er så Michael Jackson emnet. Her kan bl.a. diskuteres om:
Hans død
Koncerter
Sange
Optrædener med andre kendte
Selv vil jeg starte med at skrive lidt om hans død.
"Michael Jackson er død!
-Kongen af pop indlagt efter hjertestop"
Sådan så overskriften på nogen avider/arrtikler(Tekst.Tv) ud i Fredags efter Michael Jackson døde natten til Fredag(Torsdsag 23:26 Dansk tid). MJ kollapsede i sit hjem efter en overdosis morfin,-Mener lægerne.
Michael blev kørt til CLSU(staves)-Hospitalet og forsøgt genoplivet i over 45 min. ...
"Dødsfaldet skete meget trakisk da koncerterne venter lige om hjørnet" blev der sagt.
Michael Jackson blev 50 år.
Hans død
Koncerter
Sange
Optrædener med andre kendte
Selv vil jeg starte med at skrive lidt om hans død.
"Michael Jackson er død!
-Kongen af pop indlagt efter hjertestop"
Sådan så overskriften på nogen avider/arrtikler(Tekst.Tv) ud i Fredags efter Michael Jackson døde natten til Fredag(Torsdsag 23:26 Dansk tid). MJ kollapsede i sit hjem efter en overdosis morfin,-Mener lægerne.
Michael blev kørt til CLSU(staves)-Hospitalet og forsøgt genoplivet i over 45 min. ...
"Dødsfaldet skete meget trakisk da koncerterne venter lige om hjørnet" blev der sagt.
Michael Jackson blev 50 år.
DeltaBoy- Træner
- Antal indlæg : 1
Ynglings Farve : P!NK
Sv: Michael Jackson
det må jeg sige det er traginsk at det bare lige sådan sker midt om natten og mofin? tager han virkelig morfin og hvorfor.
men jeg har ikke være nogen fan af michael jackson men synes stadig det er sørgeligt når nogle dør selv om de er kende eller ikke kendte
men jeg har ikke være nogen fan af michael jackson men synes stadig det er sørgeligt når nogle dør selv om de er kende eller ikke kendte
dragonforce- Arena leder
- Antal indlæg : 259
Ynglings Farve : rød
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum