Canleva Cave
+2
Larmaru
Web-Master
6 deltagere
Side 1 af 1
Canleva Cave
-Canleva Cave er en Grotte.
-Denne Grotte er kun Muligt at komme ind og ud af, hvis du Har en Croagunk eller Toxicroak.
-Canleva Cave fører til Soulo Town.
Pokemoner man kan fange her: Spinda, Geodude.
Sv: Canleva Cave
Web-Master: Nu er vi her
(ser en Betjent)
Web-Master: Hej
Betjenten: Hej har du en toxicroak/Croagunk
Web-Master: Ja hvorfor
Betjenten: Det er vores gud derfor skal man have en toxicroak/Croagunk, for at komme igennem denne Cave.
(Går ind i Canleva Cave)
Web-Master: Her er Godt nok Mørkt. Toxicroak kom ud, Er det iorden Jeg sover op på din ryg
Toxicroak: Cracra
Web-Master: Tak (Hopper op På Toxicroak)
(50 Min)
Web-Master: ZzZzZzZzZzZzZ
(80 Min)
(120 Min)
Web-Master: Jeg keder mig, Ser et lille lys
Jaa vi er ude
(Out Cave)
(ser en Betjent)
Web-Master: Hej
Betjenten: Hej har du en toxicroak/Croagunk
Web-Master: Ja hvorfor
Betjenten: Det er vores gud derfor skal man have en toxicroak/Croagunk, for at komme igennem denne Cave.
(Går ind i Canleva Cave)
Web-Master: Her er Godt nok Mørkt. Toxicroak kom ud, Er det iorden Jeg sover op på din ryg
Toxicroak: Cracra
Web-Master: Tak (Hopper op På Toxicroak)
(50 Min)
(80 Min)
(120 Min)
Web-Master: Jeg keder mig, Ser et lille lys
Jaa vi er ude
(Out Cave)
Larmaru:(kommer flyvende på gliscor)tilbage(tager tilbage)
Vagt:har du en croagunk/toxicroak
Larmaru:ja da se selv kom frem(åbner pokeball)
Croagunk:Croaa(går hen til vagten)
Vagt:okay kom ind
Larmaru:okay sådan(går ind)
Croagunk:croaa(hopper op på larmaru´s skulder og viser vej)
vi går i 2 timer og falder derefter i søvn
Vagt:har du en croagunk/toxicroak
Larmaru:ja da se selv kom frem(åbner pokeball)
Croagunk:Croaa(går hen til vagten)
Vagt:okay kom ind
Larmaru:okay sådan(går ind)
Croagunk:croaa(hopper op på larmaru´s skulder og viser vej)
vi går i 2 timer og falder derefter i søvn
*dragonforce ankommer til canleva cave*
dragonforce: nå ok croagunk hop op på min skulder *croagunk hopper op på dragonforce skulder* du navigere og jeg går dne vej som du siger.
3. timer senere
dragonforce: uhhh hvor er det flot gjordt croagunk *ser en udgang* her croagunk du fortjener 3 oran berrys *giver croagunk 3 oran berrys* *croagunk gemmer dem* ok croagunk return.
dragonforce: ok jeg skal videre.
((out Soulo Town))
dragonforce: nå ok croagunk hop op på min skulder *croagunk hopper op på dragonforce skulder* du navigere og jeg går dne vej som du siger.
3. timer senere
dragonforce: uhhh hvor er det flot gjordt croagunk *ser en udgang* her croagunk du fortjener 3 oran berrys *giver croagunk 3 oran berrys* *croagunk gemmer dem* ok croagunk return.
dragonforce: ok jeg skal videre.
((out Soulo Town))
dragonforce- Arena leder
- Antal indlæg : 259
Ynglings Farve : rød
Larmaru:ahh godmorgen
Croagunk:croaa
Larmaru:hvad har du trukket mig hen til udgangen i nat tak mand
Croagunk:croaugnk(løber fra Larmaru)
Larmaru:nådada men så må jeg da selv tage videre vi ses du lille tump(går ud)
(OUT)
Croagunk:croaa
Larmaru:hvad har du trukket mig hen til udgangen i nat tak mand
Croagunk:croaugnk(løber fra Larmaru)
Larmaru:nådada men så må jeg da selv tage videre vi ses du lille tump(går ud)
(OUT)
Yue: *ankommer til Canleva Cave, efter at have forladt Route 4* Hm? *ser en mand i uniform, og går hen til ham* Undskyld mig, men hvorfor står du som vagt udenfor en grotte...? Kan nu ikke forestille mig at en grotte har behov for en vagt?
Betjent: For at sørge for at kun folk med en Croagunk eller Toxicroak kommer igennem!
Mightyena: Grrrrr *knurrer af betjenten*
Yue: Rolig nu, Mightyena.. *ser på betjenten igen* Det var dog en åndssvag regel.. Men fair nok så. Kom ud, Croagunk! *kaster en Pokeball*
Croagunk: Croaaaa.. Gunk
Betjent: Meget vel. Du må fortsætte *træder til siden*
Yue: Keh.. Det var da altid noget.. *Går ind i hulen med Mightyena og Croagunk* Nu håber jeg du kan hjælpe os igennem, Croagunk..
Croagunk: Croooo *følger dem igennem grotten, og efter en lang gåtur, er der endelig lys forude*
Yue: Ah! Der er udgangen! Flot arbejde, Croagunk! *kalder Croagunk tilbage i sin pokeball* Kom så, Mightyena! *løber med Mightyena resten af vejen ud af grotten, og ankommer til Soulo Town*
Betjent: For at sørge for at kun folk med en Croagunk eller Toxicroak kommer igennem!
Mightyena: Grrrrr *knurrer af betjenten*
Yue: Rolig nu, Mightyena.. *ser på betjenten igen* Det var dog en åndssvag regel.. Men fair nok så. Kom ud, Croagunk! *kaster en Pokeball*
Croagunk: Croaaaa.. Gunk
Betjent: Meget vel. Du må fortsætte *træder til siden*
Yue: Keh.. Det var da altid noget.. *Går ind i hulen med Mightyena og Croagunk* Nu håber jeg du kan hjælpe os igennem, Croagunk..
Croagunk: Croooo *følger dem igennem grotten, og efter en lang gåtur, er der endelig lys forude*
Yue: Ah! Der er udgangen! Flot arbejde, Croagunk! *kalder Croagunk tilbage i sin pokeball* Kom så, Mightyena! *løber med Mightyena resten af vejen ud af grotten, og ankommer til Soulo Town*
Soul:Fint, der smuttede Yue...*Kommer flyvende på Blue, men bliver stoppet*
Blue:MEEEENCE!*Snerre af vagten, som stoppede ham og gør klar til at grille ham*
Soul:Nej! Stop! Lad os høre hvad han har at sige...
Vagt:Mange tak!*Ser alvorligt på Soul* Du skal have enten en Toxicroak eller Croagunk, for at komme igennem.
Soul: Det har jeg også. Toxic, kom ud!*Lukker Toxic ud*
Toxic:Crooooak*slår tilfældigt ud i luften*
Vagt: Du har hermed adgang.
Soul:Mange tak..*Lader Toxic gå ind igen, mens Blue flyver videre...*
Soul: Der er udgangen!
Blue:Mence!*flyver igennem*
//OUT - Soulo Town//
Blue:MEEEENCE!*Snerre af vagten, som stoppede ham og gør klar til at grille ham*
Soul:Nej! Stop! Lad os høre hvad han har at sige...
Vagt:Mange tak!*Ser alvorligt på Soul* Du skal have enten en Toxicroak eller Croagunk, for at komme igennem.
Soul: Det har jeg også. Toxic, kom ud!*Lukker Toxic ud*
Toxic:Crooooak*slår tilfældigt ud i luften*
Vagt: Du har hermed adgang.
Soul:Mange tak..*Lader Toxic gå ind igen, mens Blue flyver videre...*
To timer senere er de ved udgangen...
Soul: Der er udgangen!
Blue:Mence!*flyver igennem*
//OUT - Soulo Town//
Canleva Cave
Lucario: Vi gik ind i grotten puh hvor er det mørkt her Chimchar kan du ikke lyse med din hale her i mørkt og Croagunk kan du ikke navigere.
Croagunk: Croag, Croag.
Lucario: Godt, mig chimchar gik after Croagunk lidt, indtil vi så en sten bevæde sig, hvordan kan en sten bevæde sig, sten bevæder sig igen, det er Geodude, lage os fange den Croagunk brug.
Croagunks angrebs:
1:Mud Bomb.
2:Brick Break.
3:Protect.
4:Ice Punch.
Geodudes angrebs:
1:Protect.
2:Fire Punch.
3:Ancienpower.
4:Hidden Power.
Lucario: Kaster en PokeBall imod Geodude Bing, Bing, Bing, yes vi har en Geodude, vi gik vider og så et lys climt og gik imod det, det blev lyser og lyser indtil vi nået fram til udgangen.
(OUT)
Croagunk: Croag, Croag.
Lucario: Godt, mig chimchar gik after Croagunk lidt, indtil vi så en sten bevæde sig, hvordan kan en sten bevæde sig, sten bevæder sig igen, det er Geodude, lage os fange den Croagunk brug.
Croagunks angrebs:
1:Mud Bomb.
2:Brick Break.
3:Protect.
4:Ice Punch.
Geodudes angrebs:
1:Protect.
2:Fire Punch.
3:Ancienpower.
4:Hidden Power.
Lucario: Kaster en PokeBall imod Geodude Bing, Bing, Bing, yes vi har en Geodude, vi gik vider og så et lys climt og gik imod det, det blev lyser og lyser indtil vi nået fram til udgangen.
(OUT)
lucario- Træner
- RPG Navn : Lucario
Antal indlæg : 30
Ynglings Farve : blå
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum