Pokemon Rpg

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Pokemon Rpg
Pokemon Rpg
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ondskabens bredde (et eventyr i en opdigtet region der ikke findes))

Go down

ondskabens bredde (et eventyr i en opdigtet region der ikke findes)) Empty ondskabens bredde (et eventyr i en opdigtet region der ikke findes))

Indlæg  Larmaru Tors Jul 02, 2009 4:51 pm

historien er endnu ikke begyndt men her er lidt info om den

hoved person:
Navn:craig
alder:13
Rang:træner
mål:at blive mester træner og blive berømt
pokemon´s:riulu og eevee
udseene:halvbrun hudfarve,blå kasket, blåt tøj, grønne øjne, og grønt hår

den kommer til at handle om craig der er en træner ligesom ash og så sker der mange ting og uden nogen ved det er der en ondskab der breder sig mere og mere en stor orginatiion som ingen kender til endnu
Larmaru
Larmaru
Arena leder
Arena leder

RPG Navn : Larmaru
Antal indlæg : 122
Ynglings Farve : GRØN!

http://www.pokemon--rpg.forumotion.net

Tilbage til toppen Go down

ondskabens bredde (et eventyr i en opdigtet region der ikke findes)) Empty Sv: ondskabens bredde (et eventyr i en opdigtet region der ikke findes))

Indlæg  Larmaru Tors Jul 16, 2009 11:16 pm

kapitel 1: starten på historien(vi starter med en dagbog af en art hvor vi finder ud af mere)
d. 01/02/2006
Jeg stod tidligt op, klokken var ikke mere end 5. da jeg for´ op, tog mit tøj på, og listede mig ned i stuen.
,,Godmorgen" sagde min far og gav mig en lille gave,
jeg tog den straks og pakkede den hurtigt op, men vidste på forhånd at det var en pokeball, så detg eneste jeg sagde var ,,tak far" og krammede ham så inderligt.
Lidt efter sagde min far,, åbe nden dog" og jeg gjorde det da mit livs glæde kom frem en dejlig riulu som proffesor lillian havde sagt kostede 100000 kr.
Riuluén så lkidt bange op på mig
,,Bare rolig vi skal nok blive bedste venner"sagde jeg
[i]det var starten på historien og senere rejste craig ud for at vinde alt og fik senere en eevee og gik op imod første gym som han efter et par år stadigvæk ikke har vundet imod[/i]
datoen i historien er juli 2009 der hvor vi senere hører

som kommentar håber jeg at i kan lide den
Larmaru
Larmaru
Arena leder
Arena leder

RPG Navn : Larmaru
Antal indlæg : 122
Ynglings Farve : GRØN!

http://www.pokemon--rpg.forumotion.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen