Jeres Tegninger
3 deltagere
Side 1 af 1
Jeres Tegninger
Hej...
Her kan i sætte jeres små tegninger ind som i har lavet i Paint, i hånden eller hvor du nu har lavet dem, så bare begynd at sende tegninger ind, men inden i gør det så læs lige det neden under...
-Når du kommenterer andres tegninger, så skriv mere en bare små korte sætninger som f.eks. "Den er rigtig flot" eller lign, da personen er ret ligeglad med sådan noget, ellers kan i gøre det i en Privat Besked...
-Det vigtigste at sige fra mig af er nok, du må ikke kopier andre folks tegninger, også selv om du har fået lov...
Nårh, men jeg starter her er en tegning som jeg engang tegnede til en som der bestilte den fra mig i min gode gamle shop på PokeTeam...
Her kan i sætte jeres små tegninger ind som i har lavet i Paint, i hånden eller hvor du nu har lavet dem, så bare begynd at sende tegninger ind, men inden i gør det så læs lige det neden under...
-Når du kommenterer andres tegninger, så skriv mere en bare små korte sætninger som f.eks. "Den er rigtig flot" eller lign, da personen er ret ligeglad med sådan noget, ellers kan i gøre det i en Privat Besked...
-Det vigtigste at sige fra mig af er nok, du må ikke kopier andre folks tegninger, også selv om du har fået lov...
Nårh, men jeg starter her er en tegning som jeg engang tegnede til en som der bestilte den fra mig i min gode gamle shop på PokeTeam...
Sv: Jeres Tegninger
Hmm tja jeg tegner ikke så meget pokemon. Mere furrrys some ulve, heste, drager osv. men da mine filer med tegninger er MEGET store, og jeg ikke har lyst til at angribe jer med kæmpe billeder, så kan i se mine tegniner på min deviantart profil http://www.featherwolf-pluma.deviantart.com <3
Sv: Jeres Tegninger
den er nice U-D din tegning og Sango de er flotte lavet fra min side af.
dragonforce- Arena leder
- Antal indlæg : 259
Ynglings Farve : rød
Lignende emner
» Jeres Teams?
» Jeres yndlingsfilm?
» grunden til jeres navn
» Jeres Livret/haderet
» Jeres sjældene Pokémon!
» Jeres yndlingsfilm?
» grunden til jeres navn
» Jeres Livret/haderet