--Route 7--
3 deltagere
Side 1 af 1
--Route 7--
-Route 7 er en mørk skov.
-Der er meget svært at finde rundt i den.
-Skoven kan kun betrades hvis du har en jord/sten Pokemon.
-Route 7 fører 2 steder hend, til Route 8 og Littlerick City.
-Du skal først til Littlerick City for at komme til Route 8.
-I skoven findes der en lille hule gå igennem den for at komme til Littlerick City.
Pokemoner der kan fanges: Murkrow, Mismagius, Abra, Haunter, Gastly.
-Der er meget svært at finde rundt i den.
-Skoven kan kun betrades hvis du har en jord/sten Pokemon.
-Route 7 fører 2 steder hend, til Route 8 og Littlerick City.
-Du skal først til Littlerick City for at komme til Route 8.
-I skoven findes der en lille hule gå igennem den for at komme til Littlerick City.
Pokemoner der kan fanges: Murkrow, Mismagius, Abra, Haunter, Gastly.
Sv: --Route 7--
Yue: *er ankommet til Route 7 efter at have forladt de stejle bjerge* Aahhh.. Endelig kan man trække vejret...! Huh?
Betjent: Stop! Har du en sten/jord pokemon? Kun folk med sådanne pokemoner på fortsætte!
Yue: Ehm.. Jah? *lukker Steelix ud* Se
Betjent: Okay! Du må fortsætte
Yue: Takker.. *sætter sig op på Steelix, så hun kan få et lille hvil for at gå* Ahh
Mightyena: *Springer også op på Steelix* Miight..
Yue: Hm? *vender sig kort om da hun syntes hun kunne mærke noget*... Sært...
Mightyena: PIIV!! *rejser sig hurtigt op, da han kunne mærke noget hive i hans hale* Grrrrrrr!!
Yue: Huh? *vender sig om imod Mightyena* Hvad er der? AV! Steelix! *ser på Steelix* Hvorfor hev du mig i håret!?
Steelix: Lix..??
Yue: AV! *bliver hevet i håret igen, og vender sig imod Mightyena igen* Hvad laver i!?
Mightyena: Yena!!
Mismagius: *kommer frem foran Steelix, og fniser* Mis miiiis
Yue: Huh? *høre fnisen, og vender sig igen, og ser nu Mismagius* En Mismagius!? Det var sikkert den der gjorde det her..! Heh.. Som straf for det fanger jeg dig! Afsted, Mightyena!
Mightyena: Yena might! *springer ned fra Steelix, og hen imod Mismagius*
1.Howl
2.Bite
3.Shadow Ball
4.Crunch
Mismagius: Miiiis!
1.Lucky Chant
2.Psywave
3.Spite
4.Astonish
Mismagius: Miiiis! *kan ikke klare sig imod Mightyenas dark angreb, og falder om* Mis X__x...
Yue: Okay, sådan! Pokeball afsted! *kaster pokeballen efter Mismagius, og venter spændt*..... YES! *tager sin pokeball* Mismagius, du er min! Men lad os så komme videre..! *springer op på Steelix igen, og går videre til de når et skilt*
Mightyena: Might??
Yue: *læser op "Du skal til Littlerick før du må betræde Route 8" Fair nok. Skal alligevel have mit næste badge. Kom så, i to *fortsætter til Littlerick City*
//Out - Littlerick City//
Betjent: Stop! Har du en sten/jord pokemon? Kun folk med sådanne pokemoner på fortsætte!
Yue: Ehm.. Jah? *lukker Steelix ud* Se
Betjent: Okay! Du må fortsætte
Yue: Takker.. *sætter sig op på Steelix, så hun kan få et lille hvil for at gå* Ahh
Mightyena: *Springer også op på Steelix* Miight..
Yue: Hm? *vender sig kort om da hun syntes hun kunne mærke noget*... Sært...
Mightyena: PIIV!! *rejser sig hurtigt op, da han kunne mærke noget hive i hans hale* Grrrrrrr!!
Yue: Huh? *vender sig om imod Mightyena* Hvad er der? AV! Steelix! *ser på Steelix* Hvorfor hev du mig i håret!?
Steelix: Lix..??
Yue: AV! *bliver hevet i håret igen, og vender sig imod Mightyena igen* Hvad laver i!?
Mightyena: Yena!!
Mismagius: *kommer frem foran Steelix, og fniser* Mis miiiis
Yue: Huh? *høre fnisen, og vender sig igen, og ser nu Mismagius* En Mismagius!? Det var sikkert den der gjorde det her..! Heh.. Som straf for det fanger jeg dig! Afsted, Mightyena!
Mightyena: Yena might! *springer ned fra Steelix, og hen imod Mismagius*
1.Howl
2.Bite
3.Shadow Ball
4.Crunch
Mismagius: Miiiis!
1.Lucky Chant
2.Psywave
3.Spite
4.Astonish
Mismagius: Miiiis! *kan ikke klare sig imod Mightyenas dark angreb, og falder om* Mis X__x...
Yue: Okay, sådan! Pokeball afsted! *kaster pokeballen efter Mismagius, og venter spændt*..... YES! *tager sin pokeball* Mismagius, du er min! Men lad os så komme videre..! *springer op på Steelix igen, og går videre til de når et skilt*
Mightyena: Might??
Yue: *læser op "Du skal til Littlerick før du må betræde Route 8" Fair nok. Skal alligevel have mit næste badge. Kom så, i to *fortsætter til Littlerick City*
//Out - Littlerick City//
Sv: --Route 7--
dragonforce: nå sådan er route 7 nå men jeg skal ikke til littlerick town siden jeg intet har noget at gøre der før en udfordre så jeg tror jeg tager route 8.
dragonforce: *bliver ramt af en ting* nå det må være en sten nå men jeg skal videre.
((out route 8 ))
dragonforce: *bliver ramt af en ting* nå det må være en sten nå men jeg skal videre.
((out route 8 ))
dragonforce- Arena leder
- Antal indlæg : 259
Ynglings Farve : rød
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum