Pokemon Rpg

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Pokemon Rpg
Pokemon Rpg
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Pacyve City

2 deltagere

Go down

Pacyve City Empty Pacyve City

Indlæg  Web-Master Tirs Jun 16, 2009 9:23 pm

Pacyve City Augxgl

-Du kan Få 700 PokeChick vis du har en Charmander.
-Joy Vil bytte sin charmander for en Croagunk!
-Pacyve city fører til Route 11.
-I en af husene bor en af dine gamle venner.
Web-Master
Web-Master
Elite Four
Elite Four

RPG Navn : Web-Master
Antal indlæg : 86
Ynglings Farve : Blå

https://pokemon-rpg.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Pacyve City Empty Sv: Pacyve City

Indlæg  Sango Søn Jul 12, 2009 1:35 pm

Yue: *ankommer til Pacyve City, og går direkte hen i pokemoncenteret, for at få sin Ralts tilbage* Ahh.. Dejligt at være i en by igen! Men her er ingen arena.. Lidt trist.. Hmm.. *går hen til Joy* Jeg vil gerne have alle mine pokemoner tjekket tak..

Joy: Så gerne! Vent venligst *tager imod Yues pokeballs, og Mightyena* Du skulle vel ikke tilfældigvis være interesseret i en Charmander? Jeg vil gerne bytte den væk for en Croagunk.

Yue: En Charmander siger du..? Jeg har tilfældigvis en Croagunk.. Hmm.. Jo, det kunne jeg faktisk godt! Men så skal jeg have Croagunk fra computeren først..! *går hen til computeren i centeret, og får skiftet Persian og Steelix ud med Croagunk og Ralts, og går tilbage til Joy* Skal vi bytte så?

Joy: Jep! *går hen til en bytte-maskine, og bytter Yues Croagunk for Charmander* Tusind tak ^^ Jeg går hen og healer dine andre pokemoner nu ^^

Yue: Godt nok.. Jeg venter *går ud i byen for at vente, og ser en mand med et skilt* Hm? "700 pokechick for 1 Charmander" fedt nok! Jeg kan give den væk, inden jeg bliver for knyttet til den.. *går hen til manden* 700 pokechick for en Charmander, ik? Værsgo så *giver ham Charmander, og får 700 Pokechick til gengæld* Ikke en dårlig handel.. *går tilbage til pokemoncenteret hvor Joy er færdig med hendes pokemoner* Tusind tak, Joy..! *går hen til computeren, og får sin Steelix tilbage, så hun har 6 pokemoner igen* Så smutter vi tilbage til Trancia Town..! *går ud, og tilbage til Route 10*

//Out - Route 10//
Sango
Sango
Koordinator
Koordinator

RPG Navn : Yue
Antal indlæg : 144
Ynglings Farve : Isblå

http://www.featherwolf-pluma.deviantart.com

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner