Soul Silver - Heart Gold
+3
Kenzze
mew
Soul-Kun
7 deltagere
Side 1 af 1
Soul Silver - Heart Gold
Hvad håber I de byder på?? Hvad synes I der er godt, af det, som allerede vides, og hvad synes I er dårligt?? Det er det, denne tråd handler om. Hvis i har nogle spørgsmål, skal jeg se om jeg kan svare på dem^^
Sidst rettet af Soul-Kun Fre Jun 26, 2009 9:08 pm, rettet 1 gang
Sv: Soul Silver - Heart Gold
jeg håber det bliver sjovt
Skriv mere end 5 ord, ellers ender det som SPAM.
Skriv mere end 5 ord, ellers ender det som SPAM.
mew- Træner
- Antal indlæg : 2
Jeg håber det bliver rigt godt (selvføgelig). Jeg håber også at man kan se den pokémon man surfer på ligesom at der er en der følger efter en. Og apropo det så bliver der sikkert rigtig sjovt at se det. Pokémon'er som magikarp som ingen ben har og ikke kan svæve vil være mærklig at se på. Der er så mange ting i Johto som jeg glæder mig til at se f.eks. Ice Path, Dragon's Den og Blackthorn City. De byer der allerade er bleven vist ser ultrolig flotte og kreative ud især det der sted hvor man kan få arceus. Så glæder mig rigtig meget til det kommer.
Kenzze- Ranger
- Antal indlæg : 14
Ynglings Farve : blå
helt klart bliver det jo sjovt og glæder mig til at se hvordan det ser ud der hvor man kan få fat i arceus *er helt opppe og røre loftet på grund af det* jeg kan ikke sige så meget mere end det bliver sjovt.
dragonforce- Arena leder
- Antal indlæg : 259
Ynglings Farve : rød
Jeg håber det bliver mega godt
Har set nogen billeder fra spillet det ser mega fedt ud
Et lille billed jeg fandt Af Soul Silver
Har set nogen billeder fra spillet det ser mega fedt ud
Et lille billed jeg fandt Af Soul Silver
Well, det har jeg set. Jeg er Soul Scythe fra PokéTeam. Men, det' nice at min tråd er blevet en smule populær^^ Og, selvfølgelig håber jeg at de bliver herre nice, ligesom dem de er Remakes af^^
men altså heartgold og soulsilver version går stadig efter historien fra gold og silver version eller er det en helt ny historie der bliver lavet til heartgold og soulsilver.
dragonforce- Arena leder
- Antal indlæg : 259
Ynglings Farve : rød
RE:Sovl Silver Heart Gold
håber det bliver fedt,men at man kan gå med sin pokemon det bliver fedt
cls- Træner
- Antal indlæg : 12
Ynglings Farve : grøn
Sovl Silver Heart Gold
Jeg håber at det bliver godt, jeg synes det er meget sejt at man kan gå sammen med ens pokemon og sanke med den.
lucario- Træner
- RPG Navn : Lucario
Antal indlæg : 30
Ynglings Farve : blå
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum