dragonball Z
2 deltagere
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: dragonball Z
Nej det er i valby medborgerhus. En stor bygning i Valby. Der er det blevet holdt de sidste 5 år. Det er en stor bygning med en masse etager, hvor der sker forskellige ting på hver etage. Der er ikke nogen rum der er med kun én slags anime/manga. Det er ligesom det hele i et. Jeg har selv snakket med forskellige Dragonball Z fans. Du er ikke alene xP Det er sådan nogen steder hvor man kan mødes, og finde andre som kan lide det samme som sig selv. Jeg er så heldig at der er omkring 10 i min by der kan lide anime/manga xD
jeg er den enste fra mine venner af og jeg er den eneste der læser anime/mange resten bruger tid på venner, drilleri og party imens jeg er til alt muligt med dragonball igang med at læse en bog eller spille det på min gamle playstation 2.
det er frygtelig der ingen andre fa min klasse eller venner der intresserer sig for det
det er frygtelig der ingen andre fa min klasse eller venner der intresserer sig for det
dragonforce- Arena leder
- Antal indlæg : 259
Ynglings Farve : rød
Awww den lille stakkel D= Jeg ved på en måde godt hvordan du har det. Har kunne lide anime/manga i mange år, hvilket har gjort mig til en outsider. Hvilket er grunden til jeg sidder ved "bordet" hvor alle de andre outsider på gymnasiet er. Dem som er goth, ikke er moderne, og ikke gider gå til fester og sådan sidder. De "asociale" som vi også bliver kaldt af andre. Jeg gider heller ikke med til fester, og vil meget hellere sidde derhjemme og glo anime, eller sy på mit cosplay xP
ja men nu har vi ikke sådan nogle outsider over i skolen vi har vær vores mening men vi gør det samme som vi gør altså de har ikke noget imod at jeg godt kan lide pokemon og manga/anime de har også nogle ting som jeg heler ikke gider så vi dropper sådan noget.
altså vi er ikke sådan efter hinanden efter hvad vi vær kan lide.
altså vi er ikke sådan efter hinanden efter hvad vi vær kan lide.
dragonforce- Arena leder
- Antal indlæg : 259
Ynglings Farve : rød
Side 2 af 2 • 1, 2
Side 2 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum