Cenjoy City
+4
pokedex Girl
Larmaru
dragonforce
Uknown-Data
8 deltagere
Side 3 af 5
Side 3 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Cenjoy City
(håber at det er i orden at jeg lige styrer cyrus og team galactik lidt)
Cyrus:dit forbandede !"Y(/=)%GK&%#(HGSS#&)
Larmaru:urrgh din*sætter sig til at meditere
t.g.m:hehe tumpe kom frem staraptor og brug steel wing på fjolset*åbner pokeball*
Staraptor:sta*angriber Larmaru*
cyrus:kom frem drapion*åbner pokeball*brug toxic på ho-oh
Drapion:dra*hopper og løber op i tårnet og angriber ho-oh*
Ho-oh:hoo*bruger flamethrower på drapion så den falder ned imod Lawrence(sorry red dig selv)
Cyrus:noooo tilbage*tager tilbage i sidste sekund
Ho-oh:ho*flyver væk(vær velkommen til at styre den gale cyrus)
Cyrus:dit forbandede !"Y(/=)%GK&%#(HGSS#&)
Larmaru:urrgh din*sætter sig til at meditere
t.g.m:hehe tumpe kom frem staraptor og brug steel wing på fjolset*åbner pokeball*
Staraptor:sta*angriber Larmaru*
cyrus:kom frem drapion*åbner pokeball*brug toxic på ho-oh
Drapion:dra*hopper og løber op i tårnet og angriber ho-oh*
Ho-oh:hoo*bruger flamethrower på drapion så den falder ned imod Lawrence(sorry red dig selv)
Cyrus:noooo tilbage*tager tilbage i sidste sekund
Ho-oh:ho*flyver væk(vær velkommen til at styre den gale cyrus)
luke: *lander* tak pidgey. *tager pidgey tilbage* og så ... *ser den kaos* -.-' godt nok den her er min by men den skal ikke være KAOS! *by bliver stille da luke råbe kaos* tak *går ned og ser hans gym* nå der har vi det. *prøver at gå ind men blev stoppe af team galactic*
team galactic: stop! Du skal betale os noget hvis du skal ind i gymmet!
luke: okay men skal leder i denne gym oss betale jer noget?
team galactic: nej så vil han fyr os og du er for lille til at være leder *griner ond*
luke: -.-' se her *viser en badges som luke er gym for* hvem siger at man er for lille til at være gym-leder i cenjoy? ^^
team galactic: o.O D-du er g-gym-l-leder i c-cenjoy! undskyld! *bukker mange gange*
luke: pyt med det og er der noget ind i gymmet?
team galactic: tja der var nogen. en ligesom dig og så nogen udforder.
luke: okay tak *går ind i gymmet* ER DER NOGEN? *RÅBER*
team galactic: stop! Du skal betale os noget hvis du skal ind i gymmet!
luke: okay men skal leder i denne gym oss betale jer noget?
team galactic: nej så vil han fyr os og du er for lille til at være leder *griner ond*
luke: -.-' se her *viser en badges som luke er gym for* hvem siger at man er for lille til at være gym-leder i cenjoy? ^^
team galactic: o.O D-du er g-gym-l-leder i c-cenjoy! undskyld! *bukker mange gange*
luke: pyt med det og er der noget ind i gymmet?
team galactic: tja der var nogen. en ligesom dig og så nogen udforder.
luke: okay tak *går ind i gymmet* ER DER NOGEN? *RÅBER*
luke- Arena leder
- RPG Navn : Luke
Antal indlæg : 32
Ynglings Farve : grøn
Larmaru:av for den*falder efter at have mediteret i næsten 1 døgn
Cyrus:bare fordi du(hentydder til luke)er komet skal min ho-oh stadigvæk fanges
Ho-oh:hoo*kommer flyvende bagfra og tager cyrus op i fødderne flyver op i luften og dumper ham i en sø tæt på stedet og flyver derefter op i tårnet
Larmaru:haha team galactik fik tæv*får grineflip*
Grunt:skal du lave sjov*slår ud efter Larmaru med en knytnæve*
Larmaru:*dukker sig elegant og sparker ham i !"#¤%&/) * ha
Cyrus:bare fordi du(hentydder til luke)er komet skal min ho-oh stadigvæk fanges
Ho-oh:hoo*kommer flyvende bagfra og tager cyrus op i fødderne flyver op i luften og dumper ham i en sø tæt på stedet og flyver derefter op i tårnet
Larmaru:haha team galactik fik tæv*får grineflip*
Grunt:skal du lave sjov*slår ud efter Larmaru med en knytnæve*
Larmaru:*dukker sig elegant og sparker ham i !"#¤%&/) * ha
luke: var der nogen? nix jamen så går jeg ud. *går ud* huh*ser en lille slåskamp* stop!
luke- Arena leder
Larmaru:okay okay men det var ham der begyndte
grunt:&&%#"%§½ det er hvad du er så kom frem arceus*åbner pokeball*
Larmaru: *får grineflip*du haha truer med at sige at en hahahahahaha w wu wur wur wurmple er en arceus iaahhhahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahaha den var god mand
Grunt:nej dens navn er arceus ikkåzz
Larmaru:ahahaha*prikker til den med lillefingern så den flyver af h til
Grunt:no way !"#¤%&/()=?`§*drukner sig selv*
Larmaru:hvoaahhh*besvimer af skræk*
grunt:&&%#"%§½ det er hvad du er så kom frem arceus*åbner pokeball*
Larmaru: *får grineflip*du haha truer med at sige at en hahahahahaha w wu wur wur wurmple er en arceus iaahhhahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahaha den var god mand
Grunt:nej dens navn er arceus ikkåzz
Larmaru:ahahaha*prikker til den med lillefingern så den flyver af h til
Grunt:no way !"#¤%&/()=?`§*drukner sig selv*
Larmaru:hvoaahhh*besvimer af skræk*
luke: -.-' *bære drengen hen til center* hej joy. kan du hjælpe drengen her?
joy: jo *tager drengen* og hvem er du?
luke: jeg er ham som man kalder den falde sne. *griner og går ud og sover under en træ*
joy: *kigger på luke der går ud og bliver måbe*
joy2: *ser joy1 måbe* hvad er der?
joy1: ham der lige gik.
joy2: jaa?
joy1: er leder på gymmet her.
joy2: hvad!
joy1: netop. luke eller bliver kalder den falde sne.
joy2: o.O
joy: jo *tager drengen* og hvem er du?
luke: jeg er ham som man kalder den falde sne. *griner og går ud og sover under en træ*
joy: *kigger på luke der går ud og bliver måbe*
joy2: *ser joy1 måbe* hvad er der?
joy1: ham der lige gik.
joy2: jaa?
joy1: er leder på gymmet her.
joy2: hvad!
joy1: netop. luke eller bliver kalder den falde sne.
joy2: o.O
luke- Arena leder
Larmaru:ahh*vågner helt*hvad dælen laver jeg her
Joy:råber
Larmaru:årrhh blaziken noctowl kom frem *åbner pokeball´s*
blaziken:blaa*råber af joyerne så de går væk*
Nocktowl:nok*tager Larmaru i skuldrende og flyvewr ham hen til gymmen *
Larmaru:jaah jaaaa sikkert*falder(bogstaveligt talt)da nocktowl taber ham, i søvn*
Joy:råber
Larmaru:årrhh blaziken noctowl kom frem *åbner pokeball´s*
blaziken:blaa*råber af joyerne så de går væk*
Nocktowl:nok*tager Larmaru i skuldrende og flyvewr ham hen til gymmen *
Larmaru:jaah jaaaa sikkert*falder(bogstaveligt talt)da nocktowl taber ham, i søvn*
Web-Master: Darkrai kom ud
Darkrai: Dark Dark
Web-Master: Jeg ved godt vi ikke kender hinanden Så godt
Darkrai: Dark
Web-Master: Men kan vi ikke prøve at blive gode venner
Darkrai: (Kikker på mig) Dammmmmmmm
Web-Master: Kom nu
Darkrai: Da
Web-Master: Yes Jeg håber Bare det betyder ja
(Sætter mig under et træ og begynder at sove)
20 min efter
(vågner)
Web-Master: Darkrai Hvor er du
(darkrai kommer op af jorden)
Web-Master: Teleport os væk
~Out~
Darkrai: Dark Dark
Web-Master: Jeg ved godt vi ikke kender hinanden Så godt
Web-Master: Men kan vi ikke prøve at blive gode venner
Darkrai: (Kikker på mig) Dammmmmmmm
Web-Master: Kom nu
Darkrai: Da
Web-Master: Yes Jeg håber Bare det betyder ja
(Sætter mig under et træ og begynder at sove)
20 min efter
(vågner)
Web-Master: Darkrai Hvor er du
(darkrai kommer op af jorden)
Web-Master: Teleport os væk
~Out~
luke: *vågner* så skulle jeg ha noget mad men først tilbage til der hvor jeg er nu .
*kaster pidgey ud* til lemontane!
pidgey: pid! *flyver*
(out,er i lemontane)
*kaster pidgey ud* til lemontane!
pidgey: pid! *flyver*
(out,er i lemontane)
luke- Arena leder
Yue: *ankommer til Cenjoy City, og ser sig omkring da det er noget tid siden hun har været i en stor by* Wow.. Ikke værst.. Her skulle også være et styrkecenter et sted.. Ah der! Hm? *ser at en masse Team Galactic medlemmer står foran indgangen til styrkecenteret* Hvad nu...? *går derhen, og bliver stoppet da hun vil gå ind*
T.G Medlem: Hvis du vil ind i styrkecenteret må du betale os 1000 pokechick!
Yue: 1000 Pokech-aldrig i livet!! Det er alt for meget!!
Mightyena: Grrrrrrrr
T.G Medlem: Så kan vi desværre ikke lade dig komme forbi!
Yue: Din lille... Grrrr.... (Men jeg skal jo have det badge før eller siden....) FINT! I vinder! *giver dem vredt de 1000 pokechicks* Forbandede tyve... *går ind i styrkecenteret*
Mightyena: Grrrr! Yena! *bider hurtigt en af dem i benet, og løber så hurtigt efter Yue*
Yue: Okay, så er jeg her! Jeg UDFORDRER dette styrkecenters leder til ka-..... Hvor er lederen? Okay, det her er ved at blive en vane...!
T.G Medlem: Hvis du vil ind i styrkecenteret må du betale os 1000 pokechick!
Yue: 1000 Pokech-aldrig i livet!! Det er alt for meget!!
Mightyena: Grrrrrrrr
T.G Medlem: Så kan vi desværre ikke lade dig komme forbi!
Yue: Din lille... Grrrr.... (Men jeg skal jo have det badge før eller siden....) FINT! I vinder! *giver dem vredt de 1000 pokechicks* Forbandede tyve... *går ind i styrkecenteret*
Mightyena: Grrrr! Yena! *bider hurtigt en af dem i benet, og løber så hurtigt efter Yue*
Yue: Okay, så er jeg her! Jeg UDFORDRER dette styrkecenters leder til ka-..... Hvor er lederen? Okay, det her er ved at blive en vane...!
Larmaru:ga gagagagab åhh jeg udfordrer dig
(vil helst gerne kæmpe først da jeg først kan komme på igen i ferien)jeg bruger min blaziken*åbner alle pokeball´s*
Blaziken:bla*gør ig klar*
(vil helst gerne kæmpe først da jeg først kan komme på igen i ferien)jeg bruger min blaziken*åbner alle pokeball´s*
Blaziken:bla*gør ig klar*
Yue: hey hey hey jeg kom først! Keh... Kan være ligegyldigt alligevel.. Her er ikke nogen, så det kommer ud på et! Der spildte jeg lige 1000 pokechick til ingen verdens nytte! Typisk..
Mightyena: Yena.. *Gaber kedsommeligt*
Mightyena: Yena.. *Gaber kedsommeligt*
By
Shamia: "keder sig og kalder Kangaskhan frem" hvordan har du det hanhan.? "smiler"
Hanhan: Groooaar.! "smiler stort"
Shamia: heh. det tar jeg som godt. "grine og ser en pige" Hey.! "vinker" *sango*
Hanhan: Groooaar.! "smiler stort"
Shamia: heh. det tar jeg som godt. "grine og ser en pige" Hey.! "vinker" *sango*
Mightyena: Yena?? *vender sig om, og ser hen på Shamia og Kangaskhan. Ser ret forvirret ud, da han aldrig har set noget som en Kangaskhan*
Yue: Hm? Hvad er der? *Vender sig også om, og ser hen på Shamia* Hm? Uhmm hejsa..?
Yue: Hm? Hvad er der? *Vender sig også om, og ser hen på Shamia* Hm? Uhmm hejsa..?
By
Shamia & Hanhan: "går hen til dem og smiler"
Shamia: Hej, jeg er Shamia, du er den første pige træner...eller koordinater jeg har set i denne Region. Hvad er dit navn kære.? "smiler"
Hanhan: "kigger selvtilfreds på mighthyenaen og står bag Shamia" groooaar.
Shamia: Hej, jeg er Shamia, du er den første pige træner...eller koordinater jeg har set i denne Region. Hvad er dit navn kære.? "smiler"
Hanhan: "kigger selvtilfreds på mighthyenaen og står bag Shamia" groooaar.
Yue: Umm nu du nævner det... Så har jeg faktisk heller ikke set andre piger her end mig selv.. Hmm jah jeg er træner, men lidt koordinator i min fritid.. Mit navn er Yue *smiler venligt*
Migthtyean: Yena? Grrrrrrr Might!
Migthtyean: Yena? Grrrrrrr Might!
By
Shamia: jeg er... "hvisker hende i øret" 4. styrkeleder her i Regionen. "smiler og klapper hanhan"
Hanhan: "nyder klapningen og bukker sig" haaarrn..
Hanhan: "nyder klapningen og bukker sig" haaarrn..
Yue: Åh virkelig?? Hmm.. Tja, så kommer vi til at kæmpe mod hinanden på et tidspunkt.. Jeg rejser igennem Fankray Regionen og kæmper mod alle styrkecenter ledere der er her.. Jeg ville gerne have min anden kamp nu, men her er ingen styrkecenter leder, og ham der *peger på Larmaru* ser ud til at være meget opstemt på at komme før mig
Mightyena: Grrrrrrrr Yena! *sætter sig fornærmer ned ved siden af Yue*
Mightyena: Grrrrrrrr Yena! *sætter sig fornærmer ned ved siden af Yue*
By
Shamia: "smiler og nikker" jep. Men... du kan da tage en kamp med mig for sjov.?
Hanhan: "smiler til Might. og klapper den mellem ørene" grooar. "smiler til den"
Shamia: bare rolig, han er vildt sød hanhan. "smiler"
Hanhan: "smiler til Might. og klapper den mellem ørene" grooar. "smiler til den"
Shamia: bare rolig, han er vildt sød hanhan. "smiler"
Yue: *smiler* Heh... Jeg siger aldrig nej til en kamp.. Godt så! Lad os kæmpe! (Så kan jeg måske få et bedre indblik i hendes pokemoner.. Nyttigt til når jeg skal kæmpe mod hende senere hen..)
Mightyena: Grrrrr Might!! *knurrer af Kangaskhan og blotter sine tænder*
Yue: Så! Rolig nu, Mightyena! *klapper ham på hovedet* Sorry, men Mightyena bryder sig ikke om fremmede, og er meget overbeskyttende..
Mightyena: Grrrrr Might!! *knurrer af Kangaskhan og blotter sine tænder*
Yue: Så! Rolig nu, Mightyena! *klapper ham på hovedet* Sorry, men Mightyena bryder sig ikke om fremmede, og er meget overbeskyttende..
By
Shamia: bare så du ved det... Muk her kan få alle til at flygte med hans stank... ha kan lukke en by ned... og har gort. ^^" "lukker Muk ud"
Muk: muuuurk.... "stinker og kramme Shamia"
Shamia: "kramme" i min by er Muk og Grimer hoedpokemonen, så alle der bor der kn tåle at kramme dem endda.
Hanhan: "blir sur og tramper hårdt i jorden" Grooar.!
Shamia: såså, hanhan. den er bare beskyttende. "smile" nå men hvem bruger du.? "krammer stadi Muk"
Muk: muuuurk.... "stinker og kramme Shamia"
Shamia: "kramme" i min by er Muk og Grimer hoedpokemonen, så alle der bor der kn tåle at kramme dem endda.
Hanhan: "blir sur og tramper hårdt i jorden" Grooar.!
Shamia: såså, hanhan. den er bare beskyttende. "smile" nå men hvem bruger du.? "krammer stadi Muk"
Yue:... Ergh... *prøver at modstå stanken. Vil helst ikke virke uhøflig ved at holde sig for næsen* I-Interessant.... Aroma... Erh... G-Goddag Muk... Gnh... S-Sig goddag Mightyena
Mightyena: Grrrrrrrrr!
Yue: O-Okay, så lad vær... Erh.. J-Jeg vælger at bruge Seadra! H-Hvis vi kan finde noget vand et sted..
Mightyena: Grrrrrrrrr!
Yue: O-Okay, så lad vær... Erh.. J-Jeg vælger at bruge Seadra! H-Hvis vi kan finde noget vand et sted..
By
Shamia: "smiler" Tak for at prøve at være høflig over for ham.
Muk: Muuurk. "smiler og krammer stadi"
Shamia: Hmm.... der er vist en sø der men.. må jeg så skifte da Muk ik kan være på vandet.
Muk: "ser trist ud da den ik kan kæmpe alligevel"
Shamia: så jeg vælger Lanturn i stedet. "smile"
Muk: Muuurk. "smiler og krammer stadi"
Shamia: Hmm.... der er vist en sø der men.. må jeg så skifte da Muk ik kan være på vandet.
Muk: "ser trist ud da den ik kan kæmpe alligevel"
Shamia: så jeg vælger Lanturn i stedet. "smile"
Yue: S-Super, skift du bare *prøver stadig at undgå at holde sig for næsen, og prøver at ånde igennem munden, men kan nærmest smage Muks stank*
Mightyena: Yena -3-.. *ville gerne have haft kæmpet, og lægger sig lidt utilfreds ned*
Yue: D-Du kan kæmpe en anden gang, Mightyena.. Okay, afsted Seadra! *kaster en pokeball imod søen*
Seadra: *kommer ud, og springer energisk rundt i vandet* Seadra! Sea!! *er helt oppe og køre*
Mightyena: Yena -3-.. *ville gerne have haft kæmpet, og lægger sig lidt utilfreds ned*
Yue: D-Du kan kæmpe en anden gang, Mightyena.. Okay, afsted Seadra! *kaster en pokeball imod søen*
Seadra: *kommer ud, og springer energisk rundt i vandet* Seadra! Sea!! *er helt oppe og køre*
By
Shamia: heh. "tar muk tilbage og lanturn frem"
Lanturn: "svømmer lynhurtigt gennem vandet"
Shamia: energi bombe.. XD
Lanturn: "svømmer lynhurtigt gennem vandet"
Shamia: energi bombe.. XD
Side 3 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Side 3 af 5
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum