--Route 6--
3 deltagere
Side 1 af 1
--Route 6--
-Route 6 er en stor Route som foregår oppe i bjergene.
-Klipperne er meget stejle og du finder ikke andet en jord/sten Pokemon's.
-Temperaturen er meget lav og det er svært at trække været i den høje luft.
-Når du kommer ned fra bjerget ender du i Route 7.
Pokemoner Man kan fange: Graveler, Onix, Geodude, Whismur.
-Klipperne er meget stejle og du finder ikke andet en jord/sten Pokemon's.
-Temperaturen er meget lav og det er svært at trække været i den høje luft.
-Når du kommer ned fra bjerget ender du i Route 7.
Pokemoner Man kan fange: Graveler, Onix, Geodude, Whismur.
Sv: --Route 6--
Yue: *har lige forladt Cenjoy City, og prøver nu hårdt at komme igennem det stejle bjergområde* Haaah... Haaah... Haaah.. Nnh.. Jeg ved ikke om jeg har svært ved at trække vejret fordi jeg er træt, eller fordi jeg ikke kan trække vejret.. Haaah.. Vi må se at komme ned her fra hurtigt..!
Mightyena: might might.. *har også problemer med det stejle område, og falder over en stor sten* Yena?
Yue: Hvorfor stopper du? Hm? Eh.. *ser en stor Onix rejse sig, efter at Mightyena faldte over dens hale* Okay.. Ikke godt..
Onix: Ooooonix!!
Yue: Jeg ved hvordan vi ordner det her! Afsted, Seadra! *kaster en pokeball* Hurtigt! Angrib Onix!
Seadra: Sea sea! Draa!
1.Smokescreen
2.Water Gun
3.Rain Dance
4.Hydro Pump
Onix:
1.Rage
2.Slam
3.Rock Polish
4.Rock Tomb
Onix: *kan ikke klare sig imod de kraftige vand-angreb fra Seadra, og falder om* Oooon.. X__X
Yue: Okay, nu er du færdig! Afsted, pokeball! Fang mig en Onix! *kaster en pokeball imod Onix*........ Ooog yes! *tager sin pokeball op* Velkommen på holdet Onix..! *kalder Seadra tilbage*
Mightyena: Yena?? *snuser til pokeballen med Onix i*
Yue: Det er vores nye kammerat, Mightyena..! Haaaah.. Men nu må vi altå ned herfra! *skynder sig hurtigt videre igennem området, og ender på Route 7*
//Out - Route 7//
Mightyena: might might.. *har også problemer med det stejle område, og falder over en stor sten* Yena?
Yue: Hvorfor stopper du? Hm? Eh.. *ser en stor Onix rejse sig, efter at Mightyena faldte over dens hale* Okay.. Ikke godt..
Onix: Ooooonix!!
Yue: Jeg ved hvordan vi ordner det her! Afsted, Seadra! *kaster en pokeball* Hurtigt! Angrib Onix!
Seadra: Sea sea! Draa!
1.Smokescreen
2.Water Gun
3.Rain Dance
4.Hydro Pump
Onix:
1.Rage
2.Slam
3.Rock Polish
4.Rock Tomb
Onix: *kan ikke klare sig imod de kraftige vand-angreb fra Seadra, og falder om* Oooon.. X__X
Yue: Okay, nu er du færdig! Afsted, pokeball! Fang mig en Onix! *kaster en pokeball imod Onix*........ Ooog yes! *tager sin pokeball op* Velkommen på holdet Onix..! *kalder Seadra tilbage*
Mightyena: Yena?? *snuser til pokeballen med Onix i*
Yue: Det er vores nye kammerat, Mightyena..! Haaaah.. Men nu må vi altå ned herfra! *skynder sig hurtigt videre igennem området, og ender på Route 7*
//Out - Route 7//
Sv: --Route 6--
dragonforce: uhhh det er koldt her oppe kalder *kalder magmortor frem* brug blast burn ned i jorden.
magmortor: magmortoooooor *bruger det uden nogen effect*
dragonforce: nå så kom tilbage *kalder magmortor tilbage i sin pokeball* nå jeg skal videre.
((OUT route 7))
magmortor: magmortoooooor *bruger det uden nogen effect*
dragonforce: nå så kom tilbage *kalder magmortor tilbage i sin pokeball* nå jeg skal videre.
((OUT route 7))
dragonforce- Arena leder
- Antal indlæg : 259
Ynglings Farve : rød
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum