Pokemon Rpg

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Pokemon Rpg
Pokemon Rpg
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

--Route 10--

2 deltagere

Go down

--Route 10-- Empty --Route 10--

Indlæg  Uknown-Data Tirs Jun 16, 2009 8:14 pm

-Her er der meget få pokemon's
-Route 10 fører til Pacyve City.
-På Route 10 er det næsten umuligt at overskue noget da der er meget tåget.
-Det regner aldrig.
-Solen skinner aldrig.

Pokemoner man kan fange: Bagon, Larvitar, Ralts.
Uknown-Data
Uknown-Data
Elite Four
Elite Four

RPG Navn : Lawrence
Antal indlæg : 193
Ynglings Farve : Skrigende Grøn

https://pokemon-rpg.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

--Route 10-- Empty Sv: --Route 10--

Indlæg  Sango Lør Jul 11, 2009 6:20 pm

Yue: *ankommer til Route 10, og bliver overrasket over den pludselige tåge* Huh..? Sært.. Det var ellers lige så godt vejr.. Hmm.. Du må se om du ikke kan lede os ud af tågen, Mightyena

Mightyena: Might! *snuser tæt til jorden, for at prøve at følge tidligere spor på stien, som kan lede dem videre*

Yue: *følger efter Mightyena i tågen* Man kan jo ikke se en hånd for sig! Det her er-ARH! *Falder over et eller andet* Hvad i..!?

Ralts: Raaaaaalts! *begynder at græde da Yue faldt over den*

Yue: Ehm... Undskyld? Så så rolig nu! Undskyld, det var ikke med vilje! J-Jeg kunne slet ikke se noget i den dumme tåge!

Mightyena: Grrrrrr *knurrer af den fremmede pokemon*

Yue: Så, rolig nu! Det er bare en lille pokemon.. *løfter Ralts op* Er du helt alene herude..? Såret eller noget..? Hm.. Måske burde jeg tage dig med hen til et Pokemon Center.. Men så må jeg fange dig i en pokeball først.. Vil du gerne følges med mig, Ralts? Hvis jeg lover ikke at vælte over dig igen?

Ralts: Ralts..?

Yue: ... Betyder det ja eller nej? Hmm.. Se her *Tager en pokeball frem* Hvis du vil med, så bare tryk på midten af den her pokeball

Ralts: Ralts?? *ser nysgerrigt på pokeballen, og kommer til at trykke på midten, og bliver fanget i pokeballen*... bip.... bip... bip... Pling!

Yue: Jamen så velkommet på holdet, Ralts..! Huh? *pokeballen forsvinder pludselig ud af hånden på hende* Men.. Ah! Selvfølgelig! Jeg har jo 6 pokemoner på mig! Så Ralts blev sendt hjem til proffesoren i min hjemby..! Så må jeg hen til et pokemoncenter for at få den skiftet ud..! Kom, Mightyena! *løber med Mightyena til Pacyve City*

//Out - Pacyve City//
Sango
Sango
Koordinator
Koordinator

RPG Navn : Yue
Antal indlæg : 144
Ynglings Farve : Isblå

http://www.featherwolf-pluma.deviantart.com

Indlæg  Sango Tors Jul 16, 2009 10:10 pm

Yue: *kommer tilbage for at nå til Trancia City* Så er vi her igen.. Stadig lige tåget, desværre.. Du bliver nød til at hjælpe mig igen, Mightyena. Brug din lugtesans til at holde os på stien, okay?

Mightyena: Yena! *gør ligesom sidste gang de var her, og snuser sig frem til vejen ud af Route 10*

Yue: Super! Tågen er ved at lette nu. Så er vi næsten videre!

//Out - Route 9//
Sango
Sango
Koordinator
Koordinator

RPG Navn : Yue
Antal indlæg : 144
Ynglings Farve : Isblå

http://www.featherwolf-pluma.deviantart.com

Indlæg  Sponsoreret inhold