--Route 10--
2 deltagere
Side 1 af 1
--Route 10--
-Her er der meget få pokemon's
-Route 10 fører til Pacyve City.
-På Route 10 er det næsten umuligt at overskue noget da der er meget tåget.
-Det regner aldrig.
-Solen skinner aldrig.
Pokemoner man kan fange: Bagon, Larvitar, Ralts.
-Route 10 fører til Pacyve City.
-På Route 10 er det næsten umuligt at overskue noget da der er meget tåget.
-Det regner aldrig.
-Solen skinner aldrig.
Pokemoner man kan fange: Bagon, Larvitar, Ralts.
Sv: --Route 10--
Yue: *ankommer til Route 10, og bliver overrasket over den pludselige tåge* Huh..? Sært.. Det var ellers lige så godt vejr.. Hmm.. Du må se om du ikke kan lede os ud af tågen, Mightyena
Mightyena: Might! *snuser tæt til jorden, for at prøve at følge tidligere spor på stien, som kan lede dem videre*
Yue: *følger efter Mightyena i tågen* Man kan jo ikke se en hånd for sig! Det her er-ARH! *Falder over et eller andet* Hvad i..!?
Ralts: Raaaaaalts! *begynder at græde da Yue faldt over den*
Yue: Ehm... Undskyld? Så så rolig nu! Undskyld, det var ikke med vilje! J-Jeg kunne slet ikke se noget i den dumme tåge!
Mightyena: Grrrrrr *knurrer af den fremmede pokemon*
Yue: Så, rolig nu! Det er bare en lille pokemon.. *løfter Ralts op* Er du helt alene herude..? Såret eller noget..? Hm.. Måske burde jeg tage dig med hen til et Pokemon Center.. Men så må jeg fange dig i en pokeball først.. Vil du gerne følges med mig, Ralts? Hvis jeg lover ikke at vælte over dig igen?
Ralts: Ralts..?
Yue: ... Betyder det ja eller nej? Hmm.. Se her *Tager en pokeball frem* Hvis du vil med, så bare tryk på midten af den her pokeball
Ralts: Ralts?? *ser nysgerrigt på pokeballen, og kommer til at trykke på midten, og bliver fanget i pokeballen*... bip.... bip... bip... Pling!
Yue: Jamen så velkommet på holdet, Ralts..! Huh? *pokeballen forsvinder pludselig ud af hånden på hende* Men.. Ah! Selvfølgelig! Jeg har jo 6 pokemoner på mig! Så Ralts blev sendt hjem til proffesoren i min hjemby..! Så må jeg hen til et pokemoncenter for at få den skiftet ud..! Kom, Mightyena! *løber med Mightyena til Pacyve City*
//Out - Pacyve City//
Mightyena: Might! *snuser tæt til jorden, for at prøve at følge tidligere spor på stien, som kan lede dem videre*
Yue: *følger efter Mightyena i tågen* Man kan jo ikke se en hånd for sig! Det her er-ARH! *Falder over et eller andet* Hvad i..!?
Ralts: Raaaaaalts! *begynder at græde da Yue faldt over den*
Yue: Ehm... Undskyld? Så så rolig nu! Undskyld, det var ikke med vilje! J-Jeg kunne slet ikke se noget i den dumme tåge!
Mightyena: Grrrrrr *knurrer af den fremmede pokemon*
Yue: Så, rolig nu! Det er bare en lille pokemon.. *løfter Ralts op* Er du helt alene herude..? Såret eller noget..? Hm.. Måske burde jeg tage dig med hen til et Pokemon Center.. Men så må jeg fange dig i en pokeball først.. Vil du gerne følges med mig, Ralts? Hvis jeg lover ikke at vælte over dig igen?
Ralts: Ralts..?
Yue: ... Betyder det ja eller nej? Hmm.. Se her *Tager en pokeball frem* Hvis du vil med, så bare tryk på midten af den her pokeball
Ralts: Ralts?? *ser nysgerrigt på pokeballen, og kommer til at trykke på midten, og bliver fanget i pokeballen*... bip.... bip... bip... Pling!
Yue: Jamen så velkommet på holdet, Ralts..! Huh? *pokeballen forsvinder pludselig ud af hånden på hende* Men.. Ah! Selvfølgelig! Jeg har jo 6 pokemoner på mig! Så Ralts blev sendt hjem til proffesoren i min hjemby..! Så må jeg hen til et pokemoncenter for at få den skiftet ud..! Kom, Mightyena! *løber med Mightyena til Pacyve City*
//Out - Pacyve City//
Sv: --Route 10--
Yue: *kommer tilbage for at nå til Trancia City* Så er vi her igen.. Stadig lige tåget, desværre.. Du bliver nød til at hjælpe mig igen, Mightyena. Brug din lugtesans til at holde os på stien, okay?
Mightyena: Yena! *gør ligesom sidste gang de var her, og snuser sig frem til vejen ud af Route 10*
Yue: Super! Tågen er ved at lette nu. Så er vi næsten videre!
//Out - Route 9//
Mightyena: Yena! *gør ligesom sidste gang de var her, og snuser sig frem til vejen ud af Route 10*
Yue: Super! Tågen er ved at lette nu. Så er vi næsten videre!
//Out - Route 9//
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum