--Route 9--
2 deltagere
Side 1 af 1
--Route 9--
-Route 9 Er en meget Fredelig Route. .
-Her Er Mange træer.
-Når du har gået 10 min Ser du en Sten (Du finder 1000 Pokechick) Kontakt en Elite four.
-Route 9 Fører Til Route 10.
Pokemoner man kan fange: Cascon, Aipom, Munclax, Larvitar, Phanpy.
-Her Er Mange træer.
-Når du har gået 10 min Ser du en Sten (Du finder 1000 Pokechick) Kontakt en Elite four.
-Route 9 Fører Til Route 10.
Pokemoner man kan fange: Cascon, Aipom, Munclax, Larvitar, Phanpy.
Sv: --Route 9--
Yue: *kommer til Route 9, efter at have forladt Trancia Town* Så fik vi ikke vores 4.badge.. Vi må bare vente et par dage til, så kan vi prøve igen..
Mightyena: Yena..!
Yue: Skal vi prøve at gå hen til Route 10 også, inden vi vender om? Vi har jo ikke så meget andet at lave
*går i 10 min. på Route 9, for at komme til Route 10*
Mightyena: Yena? *løber hen til en lille sten, og sniffer længe til den*
Yue: Mightyena, hvorfor spilder du tid på en sten? Vi må videre til Route 10! Hm? Vent nu lige lidt.. *går hen til ham, og fjerner stenen, og under den finder hun 1000 pokechick* WOW! Det kalder jeg held! Hele 1000 pokechick...! *samler dem op* Godt klaret, Mightyena..! *klapper ham på hovedet*
Mightyena: Yena!
Yue: Lad os så komme videre, okay..? *går videre til Route 10*
//Out - Route 10//
Mightyena: Yena..!
Yue: Skal vi prøve at gå hen til Route 10 også, inden vi vender om? Vi har jo ikke så meget andet at lave
*går i 10 min. på Route 9, for at komme til Route 10*
Mightyena: Yena? *løber hen til en lille sten, og sniffer længe til den*
Yue: Mightyena, hvorfor spilder du tid på en sten? Vi må videre til Route 10! Hm? Vent nu lige lidt.. *går hen til ham, og fjerner stenen, og under den finder hun 1000 pokechick* WOW! Det kalder jeg held! Hele 1000 pokechick...! *samler dem op* Godt klaret, Mightyena..! *klapper ham på hovedet*
Mightyena: Yena!
Yue: Lad os så komme videre, okay..? *går videre til Route 10*
//Out - Route 10//
Sv: --Route 9--
Yue: *Ankommer efter at have forladt Route 10, og er stadig på vej tilbage til Trancia Town* Så er der ikke så lang vej igen.. Vi burde være i Trancia Town i morgen hvis jeg beregner det rigtigt.. *ser sig omkring* Ikke fordi så meget har ændret sig siden vi var her sidst..
Mightyena: Yena..! *ser sig også omkring*
Yue: Nå, vi har ikke så meget tid at spilde! Vi skal til Trancia Town, så jeg kan prøve at vinde mit 4 badge igen! Kom, Mightyena! *løber afsted med Mightyena, tilbage til Trancia town*
//Out - Trancia Town//
Mightyena: Yena..! *ser sig også omkring*
Yue: Nå, vi har ikke så meget tid at spilde! Vi skal til Trancia Town, så jeg kan prøve at vinde mit 4 badge igen! Kom, Mightyena! *løber afsted med Mightyena, tilbage til Trancia town*
//Out - Trancia Town//
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum