Spørgsmål Til RPG
+6
dragonforce
Web-Master
Larmaru
Soul-Kun
luke
Uknown-Data
10 deltagere
Side 1 af 3
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Spørgsmål Til RPG
Inden i spørger så læs lige det nedstående.
-Her skal spørgsmål vedrørende RPG'en stilles, ikke i en Privat Besked eller i Chatboxen.
-Spørgsmål kan besvares af andre RPG brugere, af en Arena Leder eller af en Elite Four.
-Man skal forvente at det tager lidt tid før spørgsmålet er svaret, så have tålmodighed.
-Det er IKKE okay at stille spørgsmål, som du kan finde i RPG Reglerne.
-Inden man stiller et spørgsmål, så tag og se om du kan finde de i reglerne eller hvordan andre gør.
-Det er heller ikke okay at kommentere reglerne/spørgsmålene med f.eks. "Gode regler/Godt spørgsmål", "Det forstår jeg ikke", "Det synes jeg også" eller lignende som vil blive betragtet som spam.
Nu kan du starte med at spørge.
-Her skal spørgsmål vedrørende RPG'en stilles, ikke i en Privat Besked eller i Chatboxen.
-Spørgsmål kan besvares af andre RPG brugere, af en Arena Leder eller af en Elite Four.
-Man skal forvente at det tager lidt tid før spørgsmålet er svaret, så have tålmodighed.
-Det er IKKE okay at stille spørgsmål, som du kan finde i RPG Reglerne.
-Inden man stiller et spørgsmål, så tag og se om du kan finde de i reglerne eller hvordan andre gør.
-Det er heller ikke okay at kommentere reglerne/spørgsmålene med f.eks. "Gode regler/Godt spørgsmål", "Det forstår jeg ikke", "Det synes jeg også" eller lignende som vil blive betragtet som spam.
Nu kan du starte med at spørge.
pokepenge
hvor kan man se hvor mange penge har man?
luke- Arena leder
- RPG Navn : Luke
Antal indlæg : 32
Ynglings Farve : grøn
Svar
Gå ind i din profil, øverst står der "PokeChick" ud for det står der et tal det er så mange penge du har...
PokeChick
hvordan får man mange PokeChick?
luke- Arena leder
Sv: Spørgsmål Til RPG
hvorfor er det første sted der i rpgén egentlig lukket så kan man jo ikke starte :(
hvor mange byer og router bliver der i RPG,en.
dragonforce- Arena leder
- Antal indlæg : 259
Ynglings Farve : rød
ok tak for det men glæder mig til at RPG,en åbern i hvert i fald men kan i sætte måske tid på hvornår RPG,en åbner?
dragonforce- Arena leder
flyve
hvor mange badges skal man ha for at kunne flyve?
luke- Arena leder
det var 4 emblem af hvad der står i reglerne.
dragonforce- Arena leder
okay når man skal vælge pokemonner kan man så godt vælge f.eks. infernape eller skal det være den mindste.
og et andet spørgsmål er:når man er arena leder må man så godt have en fiktiv vikar(som man selv styrer) eller skal man kunne flyve frem og tilbage hele tiden
og et andet spørgsmål er:når man er arena leder må man så godt have en fiktiv vikar(som man selv styrer) eller skal man kunne flyve frem og tilbage hele tiden
så jeg skal flyve/teleportere/noget andet tilbage til mit gym hver gang der kommer en udfordring... men de kan man nok også godt leve med
ps. rpgén ser fed ud allerede godt job
pps.(gad ikke at dobbelpost of course) da mit skema blev sendt ind stod der dusklups i stedet for dusknoir var det en der rettede det eller var det en fejl eller hvad
ps. rpgén ser fed ud allerede godt job
pps.(gad ikke at dobbelpost of course) da mit skema blev sendt ind stod der dusklups i stedet for dusknoir var det en der rettede det eller var det en fejl eller hvad
Jeg rettede det første gang fordi 2 Arena Ledere ikke må have den samme pokemon kan også ses i FørstePosten under RPG regler...
øhh skal vi arena ledere også kæmpe imod de andre arena ledere (vi skal vel men skal være sikker)og i capetown city der står der at man skal klare unknown data for at komme vider emen også at det er enden på ens rejse det lydder lidt forkert på en måde ikke for noget
twighligth´s skema er da ikke bestået for jeg har en blaziken og det skrev hun (senere) at hun også havde
øhmm altså i RPG,en hvor mange inlæg skal man lige skrive fordi jeg kan se Web-master kun skriver 1 inlæg i vær post så det har jeg også gjordt men er det rigtig men kun behøves at skrive 1 inlæg for det?
dragonforce- Arena leder
Man skal normalt skrive mindst 1 indlæg, men du må kun være 2 steder om dagen, den regel gælder ikke for Web-Master og jeg, da vi sådan set står for RPG'en ...
Du skal jo også regne med at det er sjovere at være i RPG i længere tid end at klare den hele på 1 uge...
Du skal jo også regne med at det er sjovere at være i RPG i længere tid end at klare den hele på 1 uge...
øhh ku ikk lige finde det i reglerne så spørger :::
hvordan fanger man pokemon´s i rpgén, altså jeg mener om der er en speciel måde at gøre det på eller om det bare er at fange dem sådan
"jeg fanger nu en croagunk(kaster pokeball og fanger) yees" eller noget lign.
hvordan fanger man pokemon´s i rpgén, altså jeg mener om der er en speciel måde at gøre det på eller om det bare er at fange dem sådan
"jeg fanger nu en croagunk(kaster pokeball og fanger) yees" eller noget lign.
Altså når du fanger en pokemon, så skal du først gøre den svag med en kombo, f.eks. Dustox brug Sleep Powder og bagefter Wind Attack, så Quilava falder i søvn. Afsted Pokeball, bling bling bling PLING. Yes jeg har fanget en Quilava...
Du styrer selv hele kampen mellem pokemonen og dig, du skal bare huske at du kun kan fange de pokemons der står i førsteposten...
Du styrer selv hele kampen mellem pokemonen og dig, du skal bare huske at du kun kan fange de pokemons der står i førsteposten...
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Side 1 af 3
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum