Spørgsmål Til RPG
+6
dragonforce
Web-Master
Larmaru
Soul-Kun
luke
Uknown-Data
10 deltagere
Side 2 af 3
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Spørgsmål Til RPG
jaja okay skulle bare lige vide om der skulle gøres noget specielt
Dette behøves ikke at skrives, da det er det samme som SPAM.
Husk det for næste gang bliver det en bøde.
~Uknown-Data
Dette behøves ikke at skrives, da det er det samme som SPAM.
Husk det for næste gang bliver det en bøde.
~Uknown-Data
endnu et spørgsmål der kommer ikke til at være sådan speciele events i RPG,en på et tidspunkt hvor man kan fange den legendariske pokemon i RPG,en fra ca. 17/7 til den 20/7 (eksempel) kan det lade sig gøre i RPG,en?
dragonforce- Arena leder
- Antal indlæg : 259
Ynglings Farve : rød
Det vil der med stor sandsynlighed komme, men der skal i bare også have nogle Badges for at bruge dem.
ok ligesom på dne gamle side med den special darkria event man kunne sejle ud til.
tak for svaret
tak for svaret
dragonforce- Arena leder
Hvordan kan man vælge hvilken start pokemon man vil have?
Cecilie- Træner
- Antal indlæg : 2
Ynglings Farve : Pink ;D!
du vælger bare din start pokemon du vil have og så kæmper du så bare videre i spillet
dragonforce- Arena leder
Arenaleder
For at blive arenaleder, skal man så bede om tilladelse fra en Elite Four, og så derefter få tildelt et badge og gym at råde over, eller skriver man bare med det samme under sin profil når man opretter?
Du skal værken det ene eller det andet som du har skrevet. Hvis vi (Elite Four) tænker at der mangler noget i RPG og hvis alle har klaret Regionen med det's Arena Ledere. Vil vi nok begynde at tænke på at lave en ny Region hvor der kan komme 8 nye Arena Ledere (eller flere), men i denne Region skal du nok ikke regne med at der kommer flere.
Vi vil sende en PB rundt til alle medlemmer og spørge om der var nogle der kunne være interreseret i at blive Arena Leder i den nye Region, hvis der nu skulle komme en.
Vi vil sende en PB rundt til alle medlemmer og spørge om der var nogle der kunne være interreseret i at blive Arena Leder i den nye Region, hvis der nu skulle komme en.
Spørgsmål
Ahh okay, mange tak. Så har jeg et andet spørgsmål.
Jeg kom til at tænke på om det er begrænset hvor mange posts hver bruger må lave om dagen? F.eks. at alle kun er tilladt at skrive 5 posts om dagen, eller er det ubegrænset?
Jeg kom til at tænke på om det er begrænset hvor mange posts hver bruger må lave om dagen? F.eks. at alle kun er tilladt at skrive 5 posts om dagen, eller er det ubegrænset?
Det er ubegrænset af hvor mange Post mange må lave, men man må maks være 2 steder om dagen. VIl jo helst ikke have at folk completer RPG'en på 2 timer. XD
jeg har et spørgsmål koster det ting at købe items ligesom man går ind i pokemart og køber en dusk stone koster dte så PC?
dragonforce- Arena leder
Alt hvad du vil kunne købe vil komme i Pokemon Event afdelingen. I Pokemarket kan du sælge ting, få gratis Balls (Ikke Master Balls) og Potion's. Altså ingen Items kan købes der.
Så bliver jeg omtalt som en hun af Larmaru .. jamen mange tak -_-
Men jeg har et spørgsmål. Jeg har jo mit gym ved Million Town, og er kun på Rute 2, så jeg skal måske først klare de andre 5 ledere før mig ? Eller hvis jeg har en flyve/telepatisk/vand type kan jeg komme hen til mit gym ?
Men jeg har et spørgsmål. Jeg har jo mit gym ved Million Town, og er kun på Rute 2, så jeg skal måske først klare de andre 5 ledere før mig ? Eller hvis jeg har en flyve/telepatisk/vand type kan jeg komme hen til mit gym ?
Nederen, er du ikke Super-Espeon fra PT ?
Du kan altid flyve, telepoterer eller hvad du nu vil, men så længe det er hen til dit eget Gym. Så kan du også telepotere, flyve osv. hen til de steder hvor du har været i forvejen.
Du kan altid flyve, telepoterer eller hvad du nu vil, men så længe det er hen til dit eget Gym. Så kan du også telepotere, flyve osv. hen til de steder hvor du har været i forvejen.
Jo, jeg er super-Espeon fra PT. xD
Okay, tak for hjælpen. Så efter jeg har klaret 1. gym leder, tror jeg jeg tager et smut forbi mit gym ;3
Okay, tak for hjælpen. Så efter jeg har klaret 1. gym leder, tror jeg jeg tager et smut forbi mit gym ;3
twighligt sorry troede bare øhh ja undskyld
nå men til emnet hvad er det der zoidac som der er i nogle folks profiler og hvorfor har dragonforce 3. gym badge
nå men til emnet hvad er det der zoidac som der er i nogle folks profiler og hvorfor har dragonforce 3. gym badge
Zodaic er stjernetegn, det vil også komme frem i din profil hvis du angiver din fødselsdags dato. Han har 3. Gym Badge fordi han er Arena Lederen i det.
U-D jeg har 2 gym badge og en for 100 inlæg og har fået 4 nu for at være medlem af PR.
men lad os komme til emnet.
altså må man gå væk fra sin gym når man bliver udfordret?
men lad os komme til emnet.
altså må man gå væk fra sin gym når man bliver udfordret?
dragonforce- Arena leder
selvfølgelig...dumme mig
nå men skal man tage gymsne i rækkefølge eller kan man godt springe 1 af dem (eller flere)over og så tage dem senere
nå men skal man tage gymsne i rækkefølge eller kan man godt springe 1 af dem (eller flere)over og så tage dem senere
De skal tages i rækkefølge, da du ville ødelægge næsten hele historien hvis du startede ved 8. Gym og slutter ved 5. Gym (eller noget den stil).
jeg har et spørgsmål.
man man godt blive vikar for andre arena ledere hvis den arena leder ikke har været på i lang tid?
man man godt blive vikar for andre arena ledere hvis den arena leder ikke har været på i lang tid?
dragonforce- Arena leder
Det kan du godt, men kun hvis Web-Master eller jeg ikke har tid til at tage Arena'en. Så vil jeg nok, sende en PB til f.eks. dig om du vil være vikar i det og det Gym. Men du kan kun blive det hvis vi spørger dig.
ikke hvis vi spørger jer eller hvad?
dragonforce- Arena leder
Nej, det skal kun være hvis vi spørger dig eller en anden. Da vi helst vil undgå Vikarer.
det forstår jeg godt.
men endnu et spørgsmål.
kommer der nogensinde sådan et område hvor man frit kan kæmpe.
altså ligesom battle frontier og battle tower.
men endnu et spørgsmål.
kommer der nogensinde sådan et område hvor man frit kan kæmpe.
altså ligesom battle frontier og battle tower.
dragonforce- Arena leder
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Side 2 af 3
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum