Lemontana City
+6
luke
Larmaru
pokedex Girl
dragonforce
Uknown-Data
Web-Master
10 deltagere
Side 3 af 5
Side 3 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Lemontana City
Web-Master: Prinplup jeg vælger dig
Brug:
1, Surf
2, Brug Surf igen
3, Growl
4, Hyber beam
1, Vinder: dig
2, Vinder: Ingen
3, Vinder: Ingen
4, Vinder dig
Tillykke du vandt (Giver Badge)
Brug:
1, Surf
2, Brug Surf igen
3, Growl
4, Hyber beam
1, Vinder: dig
2, Vinder: Ingen
3, Vinder: Ingen
4, Vinder dig
Tillykke du vandt (Giver Badge)
dragonforce: tak for det *smiler* nå jeg skal videre vi ses W-M
dragonforce: ok electrive return *får den ind i sin pokeball* og magmortor kom ud *kaster en pokeball* *sitter mig op på magmortor* kom så magmortor lad os komme til route 4.
((out route 2))
dragonforce: ok electrive return *får den ind i sin pokeball* og magmortor kom ud *kaster en pokeball* *sitter mig op på magmortor* kom så magmortor lad os komme til route 4.
((out route 2))
Sidst rettet af dragonforce Fre Jun 26, 2009 9:51 pm, rettet 1 gang
dragonforce- Arena leder
- Antal indlæg : 259
Ynglings Farve : rød
Da Soul kom tilbage, løb han ind i Gymmet med det samme."WEB-MASTER! Jeg har pakken, og jeg udfordre dig! Du lægger ud."Han satte sig ned på sin plads på kamp-panelet.
Web-Master: Desvære Jeg vil ikke kæmpe mere idag
(Kikker på Prinplup)
Web-Master: Prinplup jeg slipper dig fri
Prinplup: Prin
Web-Master: Farvel Prinplup
(Prinplup Løber ud)
Web-Master: Ligepludselig kommer der en Mand
Manden: Du er udvalgt Til at få darkrai ( Giver en Master Ball)
Pas godt på den (Løber væk)
Web-Master: Tak
Crobat kom ud
Lad os flyve til Route 5
Crobat: Crocro
(Out Leemontana)
(Kikker på Prinplup)
Web-Master: Prinplup jeg slipper dig fri
Prinplup: Prin
Web-Master: Farvel Prinplup
(Prinplup Løber ud)
Web-Master: Ligepludselig kommer der en Mand
Manden: Du er udvalgt Til at få darkrai ( Giver en Master Ball)
Pas godt på den (Løber væk)
Web-Master: Tak
Crobat kom ud
Lad os flyve til Route 5
Crobat: Crocro
(Out Leemontana)
Soul kom gående ind i Leemontana, da hans Pokétch ringede."Hmm... En turnering på en ukendt ø?? Det er da klart mig!"
Pokétch:Øen er i øjeblikket kun kendt som "Turnamation Island"*Flimre* Den er en meget lille ø, som du kun kan sejle ud til, fra Forever-----*Flimre vildt*ity. Tu---- koster tohun---- Poké----.
Soul så underligt på sin Pokétch."Den er gået amok! Men, Blue, til Forever!"Han lukkede Blue ud, og hoppede op på ham."Turnering, her kommer vi!"
//OUT - Forever City//
Pokétch:Øen er i øjeblikket kun kendt som "Turnamation Island"*Flimre* Den er en meget lille ø, som du kun kan sejle ud til, fra Forever-----*Flimre vildt*ity. Tu---- koster tohun---- Poké----.
Soul så underligt på sin Pokétch."Den er gået amok! Men, Blue, til Forever!"Han lukkede Blue ud, og hoppede op på ham."Turnering, her kommer vi!"
//OUT - Forever City//
Sidst rettet af Soul-Kun Man Jun 29, 2009 1:24 pm, rettet 1 gang
Yue: *Ankommer til Lemontana City og ånder lettet o* Puuh endelig ude af den forbistret skov! Så kan man måske få lov til at få varmen og blive tørret li-*bliver næsten ramt af en cykel* Hey!! Se dig dog for!!
Mand: Se dig bedre for!! *cykler videre*
Mightyena: Grrrrrrr *knurrer af manden*
Yue: Rolig nu, Mightyena.. Det var bare en egoistisk tumpe... Man må vende sig til sådan nogen tåber... Vi har også vigtigere ting at lave alligevel. *går med Mightyena hen til Lemontana Styrkecenter, og går målrettet ind* Jeg udfordrer styrkelderen til ka..... Hvor er lederen henne!? Typisk..
Mand: Se dig bedre for!! *cykler videre*
Mightyena: Grrrrrrr *knurrer af manden*
Yue: Rolig nu, Mightyena.. Det var bare en egoistisk tumpe... Man må vende sig til sådan nogen tåber... Vi har også vigtigere ting at lave alligevel. *går med Mightyena hen til Lemontana Styrkecenter, og går målrettet ind* Jeg udfordrer styrkelderen til ka..... Hvor er lederen henne!? Typisk..
*Lawrence dykker pludselig søvnig op i Lemontana City*
Lawrence: "Hn"
*Kigger sig forvirede omkring*
Lawrence: "Nårh jo ja, jeg skal være vikar"
*Kigger rundt og for øje på Sango*
Lawrence: "Er det dig der har udfordret Web-Master ?"
*Ser på Sango*
Lawrence: "Hn"
*Kigger sig forvirede omkring*
Lawrence: "Nårh jo ja, jeg skal være vikar"
*Kigger rundt og for øje på Sango*
Lawrence: "Er det dig der har udfordret Web-Master ?"
*Ser på Sango*
Yue: Hm? *ser lidt overrasket ud da hun pludselig ser en person* Ehm.. Yea hvis det er navnet på Arena Lederen her i byen.. Jeg kom for at aflevere en pakke også fra en eller anden på Route 3.. Og tænkte så at jeg ville udfordre lederen nu jeg alligevel var igang.. *tager pakken fra* Er du Web-Master, eller..?
Mightyena: Grrrr... *knurrer af Lawrence. Kan ikke lide fremmede*
Mightyena: Grrrr... *knurrer af Lawrence. Kan ikke lide fremmede*
Lawrence: "Næh jeg er Lawrence, jeg skal være vikar. Er rigtig Sal Leder i det 8. Gym"
*Kigger på Sango's Mightyena*
Lawrence: "Jeg tror den kan lide mig (XD)"
*Kigger med et smil på løben på Sango*
Lawrence: "Når hvilken Pokemon vælger du ?"
*Kigger på Sango's Mightyena*
Lawrence: "Jeg tror den kan lide mig (XD)"
*Kigger med et smil på løben på Sango*
Lawrence: "Når hvilken Pokemon vælger du ?"
Yue: Lawrence, leder af 8 gym..? Ikke dårligt... *ser ned på Mightyena* Det skal du ikke tro.. Han bryder sig ikke om fremmede... *sætter sig ned på hug, og klapper venligt Mightyena* Rolig nu..
Mightyena: *stopper straks med at knurre, og sætter sig ned*
Yue: Hvilken pokemon jeg vælger? Heh.. Min trofaste Mightyena her helt klart.
Mightyena: *stopper straks med at knurre, og sætter sig ned*
Yue: Hvilken pokemon jeg vælger? Heh.. Min trofaste Mightyena her helt klart.
Lawrence: "Nådada, jamen så vælger jeg dig afsted Umbreon"
Umbreon: "Umbre Umbreon"
Lawrence: "Vær nu ikke overmodig jeg tror det er en stærk træner"
Umbreon: "Umbreon!"
Lawrence: "Okay jeg lægger ud"
1. Start ud med Sand-Attack.
2. Brug så Iron Tail.
3. Nu er det tid for Moon Light til at Restore dine HP"
4. Afgør kampen med Dark Pulse.
Lawrence: "Nårhe så er det vel dig"
Umbreon: "Umbre Umbreon"
Lawrence: "Vær nu ikke overmodig jeg tror det er en stærk træner"
Umbreon: "Umbreon!"
Lawrence: "Okay jeg lægger ud"
1. Start ud med Sand-Attack.
2. Brug så Iron Tail.
3. Nu er det tid for Moon Light til at Restore dine HP"
4. Afgør kampen med Dark Pulse.
Lawrence: "Nårhe så er det vel dig"
Yue: Okay, afsted Mightyena! Undervurder ikke din modstander, vi klarer den nok! (Uheldigt med en Umbreon.. Dark mod Dark...)
Mightyena: Grrrr yena!! *springer frem og er klar til kamp*
1. Brug Howl til at øge din styrke
2.Derefter Payback
3.Så Iron Tail
4.Slut af med Crunch
Mightyena: Grrrr yena!! *springer frem og er klar til kamp*
1. Brug Howl til at øge din styrke
2.Derefter Payback
3.Så Iron Tail
4.Slut af med Crunch
Man ser en dreng flyve på sin Salamence, og lande foran Gymmet...
Soul hopper ned af Blue, og lukker ham ind."Godt."Han går ind i Gymmet."Jeg UDFORDRE dig til kaaaa- Okay, der ER en kamp igang..."
Soul hopper ned af Blue, og lukker ham ind."Godt."Han går ind i Gymmet."Jeg UDFORDRE dig til kaaaa- Okay, der ER en kamp igang..."
Lawrence: "Nårhe, lad os så se hvordan kampen ændte"
1. Runde:
Mightyena øger sin styrke til maks niveau, men forminsker sin Accuray af Sand-Attack. (Går til Lawrence)
2. Runde:
Paybak og Iron Tail udløser et kæmpe brag begge mister ingen HP. (Uafgjordt)
3. Runde:
Umbreon for Restored sinn få mistede HP, det giver den ingen fordel og den bliver ramt hårdt af Mightyena's Iron Tail. (Går til Yue)
4. Runde:
Umbreon giver et stærkt modangreb med Drak Pulse men det gør ikke det store den, dog for Mightyena ikke sat sit angreb ind. (Uafgjordt)
Lawrence: "Så blev den altså Uafgjordt Yue"
*kigger på Yue*
Lawrence: "Normalt vinder man ikke et Badge afen uafgjordt kamp, men syntes du fortjæner et alligevel"
*Bukker sig ned til sin Umbreon*
Lawrence: "Flot klaret, du fortjener et vil, TILBAGE !"
*Kalder sin Umbreon tilbage og går hen og giver Yue sit Badge*
Lawrence: "Tillykke"
*Kigger hen på den nye dreng der er kommet*
Lawrence: "Desværre kan du ikke udfordrer en Arena Leder til kamp, da du er tilmeldt Tournamation Island Turneringen"
*Kigger igen hen på Yue*
Lawrence: "Hvad siger du til at melde dig til vi mangler kun en deltager ?"
1. Runde:
Mightyena øger sin styrke til maks niveau, men forminsker sin Accuray af Sand-Attack. (Går til Lawrence)
2. Runde:
Paybak og Iron Tail udløser et kæmpe brag begge mister ingen HP. (Uafgjordt)
3. Runde:
Umbreon for Restored sinn få mistede HP, det giver den ingen fordel og den bliver ramt hårdt af Mightyena's Iron Tail. (Går til Yue)
4. Runde:
Umbreon giver et stærkt modangreb med Drak Pulse men det gør ikke det store den, dog for Mightyena ikke sat sit angreb ind. (Uafgjordt)
Lawrence: "Så blev den altså Uafgjordt Yue"
*kigger på Yue*
Lawrence: "Normalt vinder man ikke et Badge afen uafgjordt kamp, men syntes du fortjæner et alligevel"
*Bukker sig ned til sin Umbreon*
Lawrence: "Flot klaret, du fortjener et vil, TILBAGE !"
*Kalder sin Umbreon tilbage og går hen og giver Yue sit Badge*
Lawrence: "Tillykke"
*Kigger hen på den nye dreng der er kommet*
Lawrence: "Desværre kan du ikke udfordrer en Arena Leder til kamp, da du er tilmeldt Tournamation Island Turneringen"
*Kigger igen hen på Yue*
Lawrence: "Hvad siger du til at melde dig til vi mangler kun en deltager ?"
Yue: Heh tusind tak.. *tager imod hendes første badge fra et gym* Slet ikke dårligt.. Så betalte det sig alligevel at komme til Lemontana.. Du gjorde et flot arbejde, Mightyena..! *bukker sig ned til sin Mightyena, og klapper den stolt*
Mightyena: Might might *logrer med sin hale, og gaber udmattet*
Yue: Jah det var en lidt hård kamp gamle dreng.. Du fortjener at hvile dig i noget tid *smiler venligt til ham, og ser så på Lawrence* Hvad er Tournament Island..?
Mightyena: Might might *logrer med sin hale, og gaber udmattet*
Yue: Jah det var en lidt hård kamp gamle dreng.. Du fortjener at hvile dig i noget tid *smiler venligt til ham, og ser så på Lawrence* Hvad er Tournament Island..?
Soul ser på Lawrence."Men der jo så gabende KEDELIGT derovre! Hvis ikken den nye deltager bliver tilmeldt før imorgen, melder jeg mig UD!"
Lawrence: "Det er en lille ø som du kan rejse hend til ved hjælpe af et skib, det koster dog 200 PokeChick men du kan vinde 4000 PokeChick og et flot Badge"
*Smiler*
Lawrence: "og desuden skal man kæmpe 1 mod 1, hvor jeg er dommer. Der vil ialt komme 3 runder så den er ikke særlig stor"
*kigger hen på Soul*
Lawrence: "Jeg er ved at få overtalt Yue, så den starter nok idag"
*Smiler*
Lawrence: "og desuden skal man kæmpe 1 mod 1, hvor jeg er dommer. Der vil ialt komme 3 runder så den er ikke særlig stor"
*kigger hen på Soul*
Lawrence: "Jeg er ved at få overtalt Yue, så den starter nok idag"
Yue: Hmm.. *ser hen på Soul og så tilbage til Lawrence* I mangler én enkelt deltager mere..? Og præmien er på 4000 pokechick...? Heh.. Tja, jeg kan altid bruge lidt ekstra penge.. Og 200 pokechick er en lille pris at skulle betale for så stor en sum... Vi er med! Ikke også, Mightyena?
Mightyena: Grrr might!
Mightyena: Grrr might!
Soul ser stadig på Lawrence."Okay, men hvis hun ikke kommer med, så er jeg meldt ud."Han høre hvad Yue siger."YES!"
Lawrence: "Yay sådan"
*taler med Soul og Yue og siger at vi så hurtig som mulig skal mødes på Tournamation Island*
Lawrence: "Yue hvis du ikke har mulighed for at komme derover kan du vil bare ride på Soul's Salamce"
*taler med Soul og Yue og siger at vi så hurtig som mulig skal mødes på Tournamation Island*
Lawrence: "Yue hvis du ikke har mulighed for at komme derover kan du vil bare ride på Soul's Salamce"
Yue: Tja, det kunne være meget rart.. Jeg er for nyligt lige rejst hertil fra Forever Town, og har ikke den store hensigt om at tage tilbage dertil lige med det samme...! Men hvis vi skal flyve, så må jeg hellere kalde min Migthtyena tilbage.. På trods af at han ikke bryder sig om at være i sin pokeball *sætter sig ned ved Mightyena* Du kommer ud igen hurtigst muligt igen, ik..? Tilbage, Mightyena!
Mightyena: Yena! *bliver kaldt tilbage i sin pokeball*
Yue: *lægger sin pokeball i lommen, og rejser sig op* Så er jeg sådan set klar til at tage afsted..!
Mightyena: Yena! *bliver kaldt tilbage i sin pokeball*
Yue: *lægger sin pokeball i lommen, og rejser sig op* Så er jeg sådan set klar til at tage afsted..!
Soul ser først på Lawrence, og så på Yue."Yep, han har ret. Jeg er forresten Arena Leder i Shinigami City, og dermed 7."Han ser på Yue."Then, we'll fly right away!"Han går udenfor, og lukker Blue ud."Blue, Turnamation Island, men du skal vente på Yue!"
Sango: Heh.. Jeg er jo omringet af Arena ledere.. Men så lad os komme afsted.. Yue her har brug for nogen penge at putte i lommen *smiler selvsikkert, og børster noget hår væk fra sit ansigt*
*Kalder sin Absol Frem*
Lawrence: "Jamen vi ses på Tournamation Island"
*Hopper op på Absol og ridder afsted*
(Out - Tournamation Island)
Lawrence: "Jamen vi ses på Tournamation Island"
*Hopper op på Absol og ridder afsted*
(Out - Tournamation Island)
Soul hopper op på Blue."Okay, nu! Turnamation Island, her kommer vi!"
//OUT - Turnamation Island//
//OUT - Turnamation Island//