Lemontana City
+6
luke
Larmaru
pokedex Girl
dragonforce
Uknown-Data
Web-Master
10 deltagere
Side 4 af 5
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Lemontana City
Yue: Hey vent lidt! *skynder sig at springe op på Salamance med Soul, og når det lige akkurat før Salamance flyver afsted til Tournament Island*
//Out - Tournament Island//
//Out - Tournament Island//
Ankommer til byen
her ser da meget fredeligt ser en dreng hey bor du her i byen ja har du nogen venner nej hvofor skulle jeg have det jeg har kun brug for mig selv, jeg siger du er da meget selvisk, han svare alle her i byen er som mig, jeg siger så vil jeg nødig møde din mor eller far. han siger nu går jeg je er meget bedre ind dig. øv han gik når men jeg går en i gymmet ser arena lederen og siger UDFORDRE
her ser da meget fredeligt ser en dreng hey bor du her i byen ja har du nogen venner nej hvofor skulle jeg have det jeg har kun brug for mig selv, jeg siger du er da meget selvisk, han svare alle her i byen er som mig, jeg siger så vil jeg nødig møde din mor eller far. han siger nu går jeg je er meget bedre ind dig. øv han gik når men jeg går en i gymmet ser arena lederen og siger UDFORDRE
En pige og en dreng kan ses på himlen, flyvende på en Salamence...
Soul peger på døren til en tøj-og-hårfarve-butik."Land dér!"
Blue:Mence!*Lander*
Soul klapper Blue på hovedet."Go' dreng! Nu vil jeg ha' noget nyt tøj! Og en ny hårfarve!"Han går derind.
To timer senere...
(Han så før sådan ud: Og nu ser han sådan ud:)
Soul løber ind i Pokémon Centeret, og to timer efter, er han færdig og har hentet Aura. Han løber derefter ind i Gymmet."Halloooo? Jeg UDFORDRE dig!"
Soul peger på døren til en tøj-og-hårfarve-butik."Land dér!"
Blue:Mence!*Lander*
Soul klapper Blue på hovedet."Go' dreng! Nu vil jeg ha' noget nyt tøj! Og en ny hårfarve!"Han går derind.
To timer senere...
(Han så før sådan ud: Og nu ser han sådan ud:)
Soul løber ind i Pokémon Centeret, og to timer efter, er han færdig og har hentet Aura. Han løber derefter ind i Gymmet."Halloooo? Jeg UDFORDRE dig!"
Sidst rettet af Soul-Kun Ons Jul 01, 2009 3:54 pm, rettet 1 gang
Yue: *Springer ned fra Salamance da de lander, og venter udenfor på at Soul kommer ud* Heh.. Interessant nyt look.. *fniser lidt, og lukker så sin Mightyena ud af sin pokeball*
Mightyena: Yena! *ryster sig da han kommer ud*
Yue: Hm? *følger med Soul til arenaen og går ind* Hm? Det ser ud til at der er en før dig, Soul
Mightyena: Yena! *ryster sig da han kommer ud*
Yue: Hm? *følger med Soul til arenaen og går ind* Hm? Det ser ud til at der er en før dig, Soul
Larmaru:*hopper af gliscor*tilbage*tager tilbage* hej jeg er vikar for w-m hvilken pokemon bruger du (soul)
Soul ser på Larmaru og siger derefter"Jeg bruger Aura."Han lukker Aura ud."Du lægger ud"
Larmaru:okay jeg vælger gliscor *åbner pokeball* brug
1:brug iron tail på abra
2:brug så Dig
3:kom så op bag den med ice fang
4:afslut med giga impact så den er færdig
Larmaru:sådan det var også mig du kæmped imod på turnering´s øen men nu er det dig
1:brug iron tail på abra
2:brug så Dig
3:kom så op bag den med ice fang
4:afslut med giga impact så den er færdig
Larmaru:sådan det var også mig du kæmped imod på turnering´s øen men nu er det dig
((Aura er en Lucario.))
Soul ser kampklart på Larmaru."Aura, brug
1)Iron Tail for at give den modstand!
2)Psychic!
3)Når den er bag dig, så vend dig om, og brug Ice Punch!
4)Me First!(Det gør, så Lucario bruger det angreb, som Gliscor skal til at bruge, før den. Altså, bruger den Giga Impact først.)"
Soul ser kampklart på Larmaru."Aura, brug
1)Iron Tail for at give den modstand!
2)Psychic!
3)Når den er bag dig, så vend dig om, og brug Ice Punch!
4)Me First!(Det gør, så Lucario bruger det angreb, som Gliscor skal til at bruge, før den. Altså, bruger den Giga Impact først.)"
(nå men jeg bedømmer så godt jeg kan)
Larmaru:okay se her
1:gliscor brugte iron tail men det samme gjorde aura
(uafgjort)
2:gliscor brugte dig og fordi den var under jorden kunne psychic ikke nå de
(gliscor)
3:gliscor kommer op bag aura og bruger ice fang men fordi aura er hurtig vender den sig om bruger ice punch og slår gliscor hårdt
(aura)
4:gliscor brugte giga impact men aura brugte me first så den gjorde det først og ramte dermed som den eneste af dem
(aura)
Larmaru:gliscor du er ok ikke
Gliscor:gli*smiler*
Larmaru:god. her er dit badge tillykke*finder et badge i en pose og rækker badge*
Larmaru:nå men jeg må videre ha det*hopper op på gliscor* til cenjoy
Gliscor:gli*flyver*
(OUT)
Larmaru:okay se her
1:gliscor brugte iron tail men det samme gjorde aura
(uafgjort)
2:gliscor brugte dig og fordi den var under jorden kunne psychic ikke nå de
(gliscor)
3:gliscor kommer op bag aura og bruger ice fang men fordi aura er hurtig vender den sig om bruger ice punch og slår gliscor hårdt
(aura)
4:gliscor brugte giga impact men aura brugte me first så den gjorde det først og ramte dermed som den eneste af dem
(aura)
Larmaru:gliscor du er ok ikke
Gliscor:gli*smiler*
Larmaru:god. her er dit badge tillykke*finder et badge i en pose og rækker badge*
Larmaru:nå men jeg må videre ha det*hopper op på gliscor* til cenjoy
Gliscor:gli*flyver*
(OUT)
Soul går ud sammen med Yue."Nice! Mit 1. Badge!"Han hopper op på Blue, som langsomt begynder at gå mod Route 4.
Yue: Jah det var jo ikke helt dårligt.. Så har vi begge fået vores første badges.. Så lad os se at komme videre.. *går med Soul til Route 4 med Mightyena ved siden af sig*
//Out - Route 4//
//Out - Route 4//
Soul er stadig på Blue."NU må du gerne flyve!"
Blue:Mence!*Letter og flyver mod Route 4*
Soul læner sig fremad, og sætter sig op foran Blue's vinger, så han ikke falder af."Cenjoy, her kommer vi!"
//OUT - Route 4//
Blue:Mence!*Letter og flyver mod Route 4*
Soul læner sig fremad, og sætter sig op foran Blue's vinger, så han ikke falder af."Cenjoy, her kommer vi!"
//OUT - Route 4//
luke: *vågner af lyde som siger bip bip* -.-' en som vil kæmp mod mig i cenjoy. *står og og ser en pidgey* jeg prøver at fange den så jeg kan komme til cenjoy... go pokeball! *kaster og ramter pidgey*
poke-ball: bip bip bip bip kilk! *fange pidgey*
luke: *kaster pidgey ud* pidgey! til cenjoy!
(out,er i cenjoy fordi en vil kæmp mod mig)
------------------------------------------------------------------------------------------------------
luke: *lander* tak pidgey tilbage! *tager pidgey tilbage* og så *går over til gymmet* hallo?! er der nogen?
poke-ball: bip bip bip bip kilk! *fange pidgey*
luke: *kaster pidgey ud* pidgey! til cenjoy!
(out,er i cenjoy fordi en vil kæmp mod mig)
------------------------------------------------------------------------------------------------------
luke: *lander* tak pidgey tilbage! *tager pidgey tilbage* og så *går over til gymmet* hallo?! er der nogen?
luke- Arena leder
- RPG Navn : Luke
Antal indlæg : 32
Ynglings Farve : grøn
når gym lederen svarer ikke jeg må vente til i morgen.
jeg er sulten og weavile og de andre skal sove lidt og få det bedre. jeg håber ikke vi møder nogen fra byen de tænker meget på sig selv når men jeg går over til gym lederen og siger
UDFORDRE
jeg er sulten og weavile og de andre skal sove lidt og få det bedre. jeg håber ikke vi møder nogen fra byen de tænker meget på sig selv når men jeg går over til gym lederen og siger
UDFORDRE
Lemontana City
Lucario: kommer ind i Lemontana City, går over i pokemon centeret, går ind og går hen til Joy, hej vil du heale mine pokemoner.
Joy: Jo det vil jeg da godt.
Lucario: Giver mine pokeballer til Joy.
Joy: 30(min) senere kommer Joy med mine pokemoner her.
Lucario: tager imod mine pokeballer tak for det.
Joy: Det var så lidt.
Lucario: Går ud og løber over i gymt, 10(min) senere, er kommet over i gymt går ind og siger jeg UDFORDRER.
Joy: Jo det vil jeg da godt.
Lucario: Giver mine pokeballer til Joy.
Joy: 30(min) senere kommer Joy med mine pokemoner her.
Lucario: tager imod mine pokeballer tak for det.
Joy: Det var så lidt.
Lucario: Går ud og løber over i gymt, 10(min) senere, er kommet over i gymt går ind og siger jeg UDFORDRER.
lucario- Træner
- RPG Navn : Lucario
Antal indlæg : 30
Ynglings Farve : blå
luke: -.-' dav *tænker: der er nok nogen men vil bare udfordrer leder her.*
luke- Arena leder
- RPG Navn : Luke
Antal indlæg : 32
Ynglings Farve : grøn
By
Anadia: "ander og går lige ind i gymmet"Goddag, Web-master er her ikke så jeg er vikar, hvem er først.? "smiler til udfordrene"
By
Anadia: ja jeg er. "smile til ham" jeg vælger... "tar ball. lånt af Shamia frem"
Hitmonlee: Hit.!
Anadia: dig.?
Hitmonlee: Hit.!
Anadia: dig.?
ja jeg *kaster pokeball* kom ud Weavile
Weavile: weaviel we
nu kommer du til at smage mig og weaviles kræfter du starter.
Weavile: weaviel we
nu kommer du til at smage mig og weaviles kræfter du starter.
Weavile klar brug:
1. dark pusle
2. også blizzard
3. ice beam
4. undvig angrebet med Quick Attack ikke anribe men brug det til at løbe væk
1. dark pusle
2. også blizzard
3. ice beam
4. undvig angrebet med Quick Attack ikke anribe men brug det til at løbe væk
By
Bedømmelse:
1: Weavile
2: Hitmonlee
3: Weavile
4: Ingen
Anadia: tillykke. "tar HItmonlee tilbage" her er dit badge. "bukke og gi badge"
1: Weavile
2: Hitmonlee
3: Weavile
4: Ingen
Anadia: tillykke. "tar HItmonlee tilbage" her er dit badge. "bukke og gi badge"
Kenneth: tager imod det og siger tak. ja nu vandt jeg mit 1. badge og jeg har vundet en kordinater kamp så jeg har dobbelt talent og jeg siger: vi ses sikkert en dag og så vil jeg kæmpe igen hehe
jeg går ud og ringer til min mor og siger det og bagefter går jeg vider til næste route
-OUT-
jeg går ud og ringer til min mor og siger det og bagefter går jeg vider til næste route
-OUT-
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Side 4 af 5
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum